M 120.417
Kliknte pro zobrazen vt fotografie.

Peta z CT



Registrovan: Prosinec 2011
Bydlit: Česká Třebová
Pspvk: 80
Galerie uivatele
Foceno v úseku Troubelice-Uničov při oslavách 80ti let M 120.417
· Datum: 21.12.2011 · Zobrazen: 9645· Tra: CZ 290 - Olomouc - Šumperk· Datum pozen: 17.12.2011 ·
Rozlišení fotografie: 1024 x 774 Značka fotoaparátu: Canon
Model fotoaparátu: Canon PowerShot SX110 IS Citlivost ISO: 100
Čas uzávěrky: 1/320 Použitá clona: f/3.5
Ohnisková vzdálenost: 14400/1000
Lokomotivn ada: M 120.4


« dal ·
http://www.railgallery.cz/data/513/thumbs/evi_ka-a-612.jpg
<<
http://www.railgallery.cz/data/522/thumbs/Chl_dek-_in_era-7_9-2010_fin.jpg
<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/o1944741a.jpg
·
http://www.railgallery.cz/data/522/thumbs/433_001_060818_Brno_doln_Petr_Lexa_1024.jpg
>
http://www.railgallery.cz/data/522/thumbs/V_dy_p_ipraven_.jpg
>>
· dal »

Honzinus

Registrovan: erven 2011
Bydlit: Praha / Velká Skrovnice
Poet fotek: 79
Pspvk: 1,331
23.12.2011 21:32

Jo, držím palce a nalej něco se sluníčkem. Za takový podmínek jako na této fotce je to fakt těžké a pokud nejsi mistr v editaci a nemáš patřičné vybavení, nemusí to dopadnout uplně nejlíp. Smile
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
23.12.2011 16:11

re PzD: to jsme již v globálu řešili. Netřeba dále rozvádět. Rozhodli jsme tak....
Mladý kolega to jistě příště zvládne lépe.
Peta z CT

Registrovan: Prosinec 2011
Bydlit: Česká Třebová
Poet fotek: 17
Pspvk: 80
23.12.2011 12:40

Honzinus: Já se hodnotím jako něco mezi druhou a třetí možností. Tuhle fotku jsem sem poslal jen na zkoušku. Rozhodně názory druhých beru a rád se něčemu přiučím. Je pravda, že jsem jako první foto měl poslat nějakou za slunečného počasí. Tak pro příště.
Honzinus

Registrovan: erven 2011
Bydlit: Praha / Velká Skrovnice
Poet fotek: 79
Pspvk: 1,331
23.12.2011 10:23

Já mám pocit, že RG má tendenci aspirovat na druhý nejkvalitnější web co do fotek. Já nemám nic proti mladým autorům, ty je napoak potřeba podpořit, ale zde se jedná skutečně o nezvládnuté základní principy. A to už je na pováženou. Wink
Z mé praxe působení na jiných webech vím, že existuje několik skupin autorů:


1. Zkušení autoři, kteří rádi fotí, pečlivě editují, ev. konzultují s ostatnímy zkušenými kolegy, chtějí mít prostě co nejhezčí fotky.


2. Autoři, kteří sami aktivně vyhledávají rady zkušenějších kolegů, prohlíží si jejich fotky a snaží se něco přiučit. Pokud jim zkušenější kolega něco poradí, snaží se vzít si to k srdci a pěkně poděkují. Příště napíší a ptají se znovu a tak dokola. Mají potenciál a dotáhnou to nejdál. Takových je ovšem méně.


3. Autoři, kteří sice ne příliš aktivně hledají rady kolegů, ale když už ji dostanou, tak se neurazí, podřídí se a fotku přeeditují, neboť ji chtějí mít ve vyhlášené galerii. Po dlouhé snaze zkušených a trpělivých kolegů se eventuelně může dostavit výsledek, autoři pochopí i základní principy a časem se možná budou pomalu lepšit.


4. Autoři, kteří fotit neumí, nemají chuť ani potenciál se zlepšovat a na každou dobře míněnou radu reagují podrážděně a útočně. Prostě něco ve smyslu: 'já to chci mít takto, bylo to tak i v reálu a i kdyby ne, tak je mi to jedno, já jsem amatér a fotím si pro radost.' Pro ty je pak jakákoliv rada marná, nikdy se nezlepší a nikdy z nich nic nebude.


Docela by mi zajímalo, kam by se řadil autor této fotky a jestli by s tím fakt nešlo něco udělat. Chápu, že technika je zde určitým limitem, ale přeci jenom bych nad ultrazoomem nelámal hůl. Viděl jsem fotky z ultrazoomů co vypadaly fakt hodně dobře (a to i od mladších autorů). Zase naopak, viděl jsem fotky ze zrcadlovek, co vypadaly hůř jak z mýdel (a to i od starších autorů).
Tak jak to tedy je? Wink
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
23.12.2011 08:54

pantograf: Podpora je spíš to, že mu poradíš jak fotit a editovat a ne že ho "vylepením" fotky v galerii utvrdíš v tom, že takhle jak to zpatlal je to dostatečný. Tak praví životní zkušenost.
Poznámka, že to zde řídíte vy je zbytečná. O komentář níže píšu, že pokud zde chcete mít kdeco, je to čistě vaše věc.
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
22.12.2011 23:20

Již jsme to probírali několikrát: RG má team šesti adminů. Každý má stejná práva, tj. jeden schvalovací hlas. A je naprosto jedno, kdo z nás to je. Neexistuje právo veta pro majitele webu, jak si tady stále někdo myslí. Rozhodli jsme hlasy třech adminů, že ano, tedy fotografie byla schválena. Myslím si, že trocha podpory mladému autorovi spočívající ve zveřejnění snímku, byť má své nedostatky dostatečně popsané, je na místě. Myslím si, že rozumně napsaný koment pod fotografií mu dá víc, než zamáznutí foto v administraci. Foto zde je. Pokud s tím admin jiné galerie nesouhlasí, je to jeho právo, ale zde to řídíme my. Pokud budu vkládat foto do jiné galerie, podřídím se tamním podmínkám. Zde je určujeme a schvalujeme my. To je zase naše právo.


Vysvětlení admin postupu platí i pro Honzinuse, který to na začátku komentoval.
marass

Registrovan: Z 2007
Bydlit: Česká Třebová
Poet fotek: 6
Pspvk: 221
22.12.2011 19:00

Autora osobně znám, říkal mi, že fotí do RAWu i upravuje i v APS. Je možný že mi buď kecá, nebo to ještě neumí.
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
22.12.2011 16:58

jasně, že ve 12-ti letech o nějaké soudnosti, rozvaze apod. darmo mluvit, stejně jako o tom, že každá fotka musí být skvělá, aby mohla být v galerii, ale já vycházím ze své praxe, že zveřejnění takovéto nepovedené fotky je lepší autorovi rozmluvit a dovést ho k tomu, že je pro začátek lepší fotit se sluncem v zádech něco jednoduchýho na trati, protože na tom zmrví méně než na takovéto fotce, kterou bez focení do rawu a trochu pokročilejších znalostí nemá moc šanci zeditovat na pěkno
ale pokud chtějí mít majitelé v galerii kdeco, je to jejich věc
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
22.12.2011 16:37

Balwan: Mluvíš mi ze srdce. Navíc i ti co to neumí mejsou zločinci. Na silnicích jezdí řidiči od profesionálů až po ty kterým říká Pantograf "víkendoví hrabalové".
Balwan

Registrovan: ervenec 2007
Bydlit: Kralupy pod Vltavou
Poet fotek: 189
Pspvk: 4,082
22.12.2011 16:24

je pravda, že pokud by měly přes adminz procházet jen výborné fotky, dejme tomu odpovídající známkám 8 - 10, tak by tady to hodnocení ani nemuselo být, pač by byly logicky, nebo spíš teoreticky, všechny fotky výborné :D
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
22.12.2011 16:07

Tys mě nepochopil. Jaké ještě pustit jaké už né. Jak být přísný. Ostatně ani u všech hodnotícívh není jednotný pohled. Co do průměrného hodnocení je zde 6, to znamená že fotka osciluje někde uprostřed bodového hodnocení. Podobně jako Tomáš měl právo hodnotit 2kou je i svatým právem ostatních hodnotících bodovat podle jejich vlastního uvážení.
Honzinus

Registrovan: erven 2011
Bydlit: Praha / Velká Skrovnice
Poet fotek: 79
Pspvk: 1,331
22.12.2011 16:03

Ferdo, mohu se zeptat, jakým způsobem se hlasuje o přijetí? Já myslel, že je několik adminů, kteří dávají ano či ne. Tak je to i jinde. Takhle to vyznělo, že hlavní hlas mají majitelé galerie. Na to mají samozřejmě právo, to jim nelze upřít. Jen se prostě ptám. Wink
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
22.12.2011 15:49

Honzinus: Nastavení galerijních mantinelů co pustit, co už né je nezadatelným právem jejích majitelů. Neboť se jedná o jejich nemalé peníze které do provozu galerie investovali. A ani já který investuji svůj čas a do jisté míry svoji práci bych si nedovolil příliš do toho zasahovat.
Honzinus

Registrovan: erven 2011
Bydlit: Praha / Velká Skrovnice
Poet fotek: 79
Pspvk: 1,331
22.12.2011 15:24

"Soudnost, rozvaha, rozum a sebekritika" - ve 12ti jsem jimi taky nedisponoval. Ale spíš mám pocit, že to bylo adresované adminům. Wink


Já nevím, jak moc admini prudili autora aby fotku opravil, ono je opravdu někdy těžké přimět někoho k úpravě. Sám to znám. Pak je také možnost fotku nepustit. Wink
Balwan

Registrovan: ervenec 2007
Bydlit: Kralupy pod Vltavou
Poet fotek: 189
Pspvk: 4,082
22.12.2011 15:04

klokan: ja jsem ale nereagoval na tebe, ale na vtou, ty jsi to psal asi až po mé reakci Smile
  Strana:  1 · 2 · 3dal

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.