BR 610 XXX
Kliknte pro zobrazen vt fotografie.

Morris



Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Pspvk: 5,575
Galerie uivatele
Skutečné německé Pendolíno motorová jednotka řady 610 je nasazená převážně na spojích v bavorských Francích jako RE, tedy spěšný vlak. Podobně jako jsou nasazovány podobné soupravy také s naklápěcí skříní řady 612. V síti ČD kde jsou nasazeny přes svoji rychlost 160 km hod. jako osobní vlaky. Zde přejíždí po mostě řeku Nabb u Schwandorfu.
· Datum: 4.6.2009 · Zobrazen: 7478· Tra: jiná/zahraniční· Datum pozen: 3. 6. 2009 ·
Rozlišení fotografie: 1024 x 628 Značka fotoaparátu: Canon
Model fotoaparátu: Canon EOS 40D Citlivost ISO: 250
Čas uzávěrky: 1/500 Použitá clona: f/10.0
Ohnisková vzdálenost: 30/1
Lokomotivn ada: jiná/zahraniční


« dal ·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/M_286_1008_Krokod_l_loukovice.jpg
<<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/310_0134_se_bl_do_stanice_Nebu_ely_1A.jpg
<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/BR_610_xxx_Naab_Br_cke_Schwandorf_a.jpg
·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/475-111.jpg
>
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/BR-99-758-Kurort-Jonstdorf.jpg
>>
· dal »

Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
7.6.2009 00:16

Pepa z depa: Máš pravdu nechtěl. Smile )))) Já mám jenom problém s tím když někdo dá na galerii nějakou fotku která není akorát a nenas... mě zrovna, abych mu to nějak zepsul. On to třeba ani jinak neumí. A spousta těch kluků opravdu má potíž s editací. Tím myslim se základy. Nikdo je to neučí a sami si s tím nevědí rady. Ale to s tou anténou bylo dobré. Smile On je to hodnej kluk, a zrovna přerušil styky s JS. A to je + velké. Smile
A přeci nechceš zavést + a - u komentářů. Jinak s tím odstínem modré mám fakt problém, to jsou alespoň na mém monitoru rozdíly které nevidim.
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
7.6.2009 00:04

Však já to neberu na sebe a i kdyby jsi to tak napsal, tak se přeci kvůli tomu nezblázním, protože nepředpokládám, že až se někde potkáme tak se do sebe pustíme a budeme se kvůli tomu fackovat. Jenom mi přijde zcela zbytečné, aby se v diskusi pod fotkou rozebíralo, zda je jednomu či druhému ubližováno nebo se vynášely domněnky o tom, že tak někteří činí ze zlého úmyslu. Proto jsem napsal, že se mi nelíbí posun do roviny osobního osočování.
Pár komentářů níže se zmiňuješ o tom, že se u Tvých fotek probírá, zda je modrá na obloze správně modrá. Co bys tak chtěl jinýho probírat? Nebo máš dojem, že komentáře typu:
- Fešné.Toto se mi velmi líbí.
- čéče dobrý,ten vysílač v povzdálí,fakt bomba.Mě se to líbí
- Není co dodat-Krása
autorovi pomohou k tomu, aby se naučil lépe fotit a editovat? Mnohdy to připomíná spíš sjezd pavlačových drben než diskusi ve fotogalerii a to je taky jeden z důvodů, proč zde jsou některé fotky hanebné.
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
6.6.2009 08:44

Pepa z depa: V celé této diskusi z mé strany nešlo o samotný fakt že jsem kritizován a a hodnocen, což se mi nelbí. Ale o holý fakt jakým způsobem se tak děje. Navíc Tvůj podíl na celé věci jsem tu vzpomínal nejméně. Přesto že jsem byl i k Tobě kritický. To by jsi mohl od člověka který v jiných podobných případech vždy bránil Tvé postoje snést. V osobní rovině to bylo, ale to už nebylo o Tobě. Tak moc vážně se neberu. Otázka stojí jak by za tu dobu co se spolu známe, a co kritizuješ většinou oprávněně moje počínání zde, reagovali jiní na mém místě. Neposílal jsem Tě ani k rybníku s provazem ani nikam jinam. Pouze jsem vyslovil kritickou výhradu k formě a jednstranosti. Ostatní se už netýkalo Tvé osoby. Shrnuto a podtrženo nikdo z nás není nekritizovatelný. A nikdo z nás by se neměl brát příliš vážně.
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
5.6.2009 23:02

Morris: Chtěl jsem původně odpovědět hodně obšírně, ale vidím, že jsi dospěl do stadia, kdy máš dojem, že Ti všichni ubližují, ať už hodnocením či připomínkami, k nedostatkům Tvých fotek, které jsou dle Tvých slov zcela marginální. Takže k Tvým fotkám se už nadále vyjadřovat nebudu, protože to zde přetáčíš do čistě osobní roviny a to nehodlám akceptovat. Znovu Ti říkám ať to tak moc neprožíváš a hlavně neber tak vážně sám sebe. Měj se.
Petr Holub

Registrovan: Bezen 2009
Poet fotek: 33
Pspvk: 1,308
5.6.2009 22:24

Morris: No je to tak... Jinak k tomu bodování, podle mě ani nemusí být, když tady je možnost napsat, co srdce ráčí a páčí, je to z toho patrné...
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
5.6.2009 22:08

No já k tomu mám stejný postoj jako Ty, nekolikrát jsem řekl Vláďovi že by bylo nejlepší zrušit bodování (na ŽP si mnozí nastaví možnost aby nebyli bodováni, zde to nejde.) Sčítání a průměrování tomu nasazuje korunu. Jenže a zde i jinde se přestává hodnotit samotná fotka a hlavně se probírá a to nejenom u mých fotek zda je ta modrá na obluze tak akorát. Pokud to je nějaký zvěrstvo budiž ale někdy to podle mého subjektivního dojmu zachází do extrému. Věřím tomu že nikdo z nás vědomě nedá do galerie špatně udělanou fotku, ale řečeno slovy klasika " tak jako nic pod sluncem, tak ani které dílo lidské naprosto ouplné a dokonalé býti nemůže " . Přestáváme se bavit o tom zda Jirka udělal dobře že vyfotil toho chlápka jak čůrá nebo né, a nebo zda to měl nechat barevné nebo v stupnici šedi. (Já osobně si myslím že udělal dobře, to aby bylo jasno Smile ) ale bude se rozebírat zda ta šedivá měla mít více studené či teplé podání. Prostě v rámci boje za perfekcionismus se nekompromisně hádáme o suché z nosu.
Petr Holub

Registrovan: Bezen 2009
Poet fotek: 33
Pspvk: 1,308
5.6.2009 21:39

Morris: Nevím no, tak to neberu, aspoň já, chtěl bych prostě snímky s někým sdílet a je to pořád přeci od toho, aby to dělalo radost a to jak autorovi tak tomu, kdo se dívá, máme tu společný zájem. To že by jsme se tu měli předhánět, to se mi nelíbí a radši pujdu od toho, je mi fuk, že se tu dávají nějaké body, dávám většinou jen 10ky, když mi to přijde dobré, když né, tak neboduju. Asi taky není styl, který by sdílela většina autorů, ale jinak se z toho stávaj tyto závody a spěje to, že si pomalu budeme házet klacky pod nohy, protože bohužel jsme jen lidi i s hromadou záporných vlastostí a egem. To co Jirka předvedl s Malou Skálou, byl jen náhled toho, jak by se to dalo urobit, i bez deformace, já jsem se tam k tomu také vyjádřil, nakonec to beru klidně na sebe, s tím místem nejsem spokojen a měli jsme zajet až za tunel. Můžem se taky bavit, jak se to v rámci možností podařilo zakomponovat, ale jinak mi přijde, že to nikam nevede...
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
5.6.2009 18:31

Petr Holub: Jseš si jistej, že u všech třech kritiků, co jsi vyjmenoval že pohnutky jsou stejné. Minimálně u jednoho bych o tom pochyboval. Jsi si jistej že tón této jak říkáš věcně - techncké kritiky je u všech vás jednotlivě vždy vhodný? Už se stalo že taková kritika končila sprostými nadávkami, kdo z Vás se ozval že to není dobré. O tom jak se vyvýjel můj vztah k Jirkovi jsem Ti jednou napsal. Včera se pustil podobným tónem, pouze bez nadávek v administraci do klokana. Do nedávna jsem na kritiky od Pepy z depa reagoval klidně a vstřícně. Prostě si začal myslet, že kritika může být i účelová, i když pohnutky různých kritiků můžou být různé. Máš pravdu že pokud to co dělám, nedělám pouze špatně tak by si to zasloužilo také připomenutí. Od tebe jsem občas slyšel pochvalu, od Pepy za ty dva roky tak co mám prstů na ruce. Od Jirky nikdy. Ty jsi začal dioptriemi, já skončím špatným objektivem. Nikde jsem neviděl že by jste si někdo všimli že člověk který se je schopen posmívat skrze brýle, se vymlouvá na špatný objektiv. Poté co svoji fotku strčí na galerii aby ukázal jak se to má dělat a jak to já nedělám, a je kritizován za kvalitu fotky? Ano začínám být alergický na kritiky (né všechny). Ano na této galerii se soutěží, a soutěžící se navzájem bodují a o tom to je.
Petr Holub

Registrovan: Bezen 2009
Poet fotek: 33
Pspvk: 1,308
5.6.2009 17:13

Ještě jsem čekal dioptrie Smile ..né, ale nic osobně. Vážně, kdybych měl připojit můj názor, asi bych z velké části opakoval PzD a to co mě nenapadne je nejspíš i moje nezkušenost. Ale na první pohled mě bouchla ta modrá obloha, která postrádá sytost, společně s těmí mraky, ty by se dali vyšvihnout, dost to splívá, dále ta hladina, bádám nad tím, jestli je ve stínu, či nasvícená, je dost tmavá. Z mého pohledu, kritika na tvojí adresu, ať už ze strany Pzd či Petryse, většinou pramení hlavně z nějakého technického (odborného) pohledu, to že se k Tobě opět vrátí je nejspíš z důvodu, že jsou tvoje reakce takové, jaké jsou. Ale chápu na druhé straně, že se taková kritika, i když je věcná, poliká někdy dost těžce. Někdy by třeba neškodilo vyzdvihnout i nějaké pozitiva...
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
5.6.2009 14:58

Znova jsem to zeditoval. Můžeš mi ale říci jaké poučení jsem si měl vzít z takovéto nekonkrétní kritiky? "no, velmi nezvykle zeditováno" Wink
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
5.6.2009 13:46

To že je obloha taková jaká je je následek strachu z mé strany aby nebyla označena zelenou či nafialovělou. Obláčky jsou poctivé můžu doložit RAWem. Podobně jsem se zbavil i odlesků na hladině které tam byly. Včetně červeného od soupravy. Mám poslední dobou pocit že ať udělám cokoliv vše je špatné. Neustálá kritika, bez vysvětlení východisk vede pouze k znejistění kritizovaného. Já ty fotky dělám často i několikrát podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Takže jednoduše řečeno sarkastické poznámky mnoho nepomůžou právě naopak. Znejistí, nebo otupí a nebo naser..... A o to tu právě jde, nemám problém s tím že jsem kritizován mam jen problém s formou kritiky. Na faktu že mi příjde jednostraná trvám poněvaž sleduji dění na galerii a vidím že nekritizuješ zjevné chyby v editaci u lidí kterí by jistě proti faktu že jsou kritizováni také jistě nic nenamítali. Podobně jako já jsem doposavaď ve většině případů nic nenamítal. Spíše jsem se snažil si s kritiky něco vzít. Ono asi skutečně záleží u kritiky také na její formě.
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
5.6.2009 13:13

Morris: Přesně takovou reakci jsem bohužel očekával. Několikrát jsem Ti opakoval, že na fotky lidí, kteří fotí delší dobu a také mají větší zkušenosti a snaží se o sebezdokonalování mám náročnější měřítka než na začínající či na ty, kteří se ani nesnaží nějak zlepšovat. To považuji za plýtvání časem a energií.
Je škoda, že nevidíš velmi desaturovanou oblohu lehce do zelena s "umělými" obláčky v kontrastu s tmavou hladinou. Ve středu byl krásný, pozdně jarní, slunečný den a zde vidím fotku s dosti zašedlými, unavenými barvami. Místo šťavňaté zeleně spíš šedozelenou hradbu. Marně také přemýšlím, co Tě vedlo k takovéto kompozici s velkou plochou poměrně fádní hladiny na úkor parádní oblohy a vlakem téměř uprostřed výšky fotky. Místo fotky, která mohla být perfektní vidím dost nevydařený snímek. Předpokládal bych, že s několika stovkami zde publikovaných fotek a dalšími tisícovkami zhlédnutých, bys již mohl poznat sám, že to není zcela v rychtyku. Možná bys někdy měl vzít (a nejenom Ty) několik svých fotek a s použitím ICC profilu, to proto, aby do nich v labu nikdo, ať už ručně nebo v PC, nešahal a nechat si je udělat na papír. Možná bys byl překvapen tím, jak vypadají.
Ale co už. Ty stejně nakonec, dříve či později, vše odbydeš tím, že se jedná o vymezování vůči Tvé osobě. To se pak veškerá debata ocitne v pozici silně osobní a vůbec ne odborné (termín odborné je samozřejmě při naší na amatérské úrovni provozované fotopraxi nadnesený) a nemá cenu v ní pokračovat. Smile
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
5.6.2009 11:48

Pepa z depa: Nepřekvapíš. Jednostraný kritický zájem takřka pouze o mojí osobu působí poněkud úsměvně, ale také kontraproduktivně. Dříve jsem měl dojem že cítím jakousi snahu pomoci. I když poněkud svéráznou. Možná že podobné pocity má i ostatních 5 - 6 nešťastníků jimž občas věnuješ svoji pozornost.
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
5.6.2009 11:42

no, velmi nezvykle zeditováno
ALEX

Registrovan: Z 2008
Bydlit: Karlovy Vary
Poet fotek: 116
Pspvk: 864
4.6.2009 18:54

Morris: jo te je ono. Ráno vezla prázdné vozy a bohužel odpoledne se vracela nezvykle jen LV. Čemuž se divili i soudruzi z NDR.
  Strana:  1 · 2dal

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.