M 262.1002 + T 435.099
Kliknte pro zobrazen vt fotografie.

klokan



Registrovan: Bezen 2007
Bydlit: Praha 9
Pspvk: 728
Galerie uivatele
· Datum: 24.2.2012 · Zobrazen: 7841· Tra: CZ 014 - Kolín - Ledečko· Datum pozen: 2.10.2011 ·
Rozlišení fotografie: x Značka fotoaparátu:
Model fotoaparátu: Citlivost ISO:
Čas uzávěrky: Použitá clona:
Ohnisková vzdálenost:
Lokomotivn ada: 831 M 262.1


« dal ·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/460-xxx-Luzna-u-VS.jpg
<<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/854-014-8-A.jpg
<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/M262-1002_T435-Pacifik-A.jpg
·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/M-131-Jehla-B.jpg
>
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/754_018-0_Popovice.jpg
>>
· dal »

Pavel Martoch

Registrovan: Prosinec 2009
Poet fotek: 107
Pspvk: 338
28.2.2012 18:08

Šak to beru v pohodě Smile
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
28.2.2012 14:08

PM:ještě k tomu trhání nohou, nedělej ze sebe slečinku, hraješ házenou a tam se určitě neoslovujete podle etikety a já jsem se taky nezbláznil, když jsi mi před vánocema v hospodě oslovoval "ty voe" Smile
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
28.2.2012 01:59

pantograf: Jen jestli ten důvod nechápeš trochu jinak. Nejsem si zcela jist. Já jsem ty tvé dvě fotky nalinkoval jako příklad toho, že někdy se fotky ze stejného místa i času od téhož autora mohou výrazně lišit a tudíž argumentovat vlastní fotkou pořízenou v červnu tím, že je podobná fotce jiného autora pořízené o několik měsíců a let později je trochu pošetilé.
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
27.2.2012 22:28

pantograf: Jo dělá to miliardy let stejně a stokrát jinak. Stačí vítr, prach, opar, oblačnost, teplo, mráz a co já vím ještě a odstín bude jiný při stejné výšce slunce nad obzorem. To snad jako fotograf dobře víš.
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
27.2.2012 21:40

A nebavili jsme se původně o nádechu oblohy při západu slunce? Schválně jsem uvedl, že srovnávám jiná roční období. Ale bohužel to sluníčko to dělá miliardy let stejně. Tebou uvedená souvislost v linkovaných fotkách mi trochu uniká. Ale důvod chápu.
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
27.2.2012 15:45

pantograf: Předpokládám, že to nemyslíš příliš vážně. Porovnávat fotku z června a října je trochu nepatřičné. Když už chceš srovnávat, tak zrovna tvoje edity bych moc jako věrohodné nebral, protože ty si neporovnáš ani své vlastní fotky. Podívej se, jak se ti liší dvě fotky ze stejného fleku, které jsi nafotil pár minut po sobě.


http://www.vlaksim.cz/fotogalerie/foto_open.php?id_foto=5627&foto=foto_5626.jpg&title=zimn%C3%AD%20z%C3%A1ti%C5%A1%C3%AD
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/801197.jpg


ta první, to je dobrej černoch v tunelu Smile
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
27.2.2012 15:27

PzD: já již jsem ti několikrát psal o tom, že mám pocit určtiého tvého selektivního zaměření na autory. Tak v tom laskavě nehledej záminku. Já jsem o fotografii napsal, že se mi líbí. Tento záběr nemám a tudíž nemohu porovnávat. Ale pokud to vezmu v časové a místomisné podobě, tak před lety mi to nedaleko vyšlo takto: http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=1298 I když chápu, že je to červen proti říjnu. Ale obé krátce před západem
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
27.2.2012 13:21

PM: Vždyť já ti nic nevyčítám. Jen konstatuji, že kdyby ses neozval, tak by neměl pantograf záminku psát, že to tady houstne. Nic víc.
Nevím proč si vždycky musíte k odpovědím něco přidávat. Ty o mnohem lepší kresbě, panťák zase to, že to píšu jen proto, že je to fotka klokana. Proč za každou cenu chcete za jakýmkoliv nesouhlasným komentářem vidět i něco jiného než názor na kvalitu fotky?
Jednou se nelíbí, že zde fotku jen ohodnotím a nic nenapíšu, když napíšu a ohodnotím taky špatně a když jen napíšu a nehodnotím, tak je to taky průser. Občas mi to přippmíná VS a toho troubu Tondu, co mi psal, že musím hodnotit v souladu se standardy VS, ale nebl schopen vysvětlit co tím myslí a mlel cosi o podhodnocování a přeučování autorů. No prostě jak by sjel zrovna lajnu koksu. S tím se doufám nechcete poměřovat.
Pavel Martoch

Registrovan: Prosinec 2009
Poet fotek: 107
Pspvk: 338
27.2.2012 13:03

PzD: O vypláchnuté obloze jsem opravdu slyšel prvně, tak jsem Tě na to prostě zeptal. Tvrdíš, že se fotka dá jinak a lépe zeditovat, tak bych rád viděl jak když tu je ta možnost přímého srovnání. Stejně tak u té zminňované kresby, říkáš, že se ti zde zdá rozpitá, tak ji jistě musíš lepší ne?
O barvách jsem ti napsal, že s krémovou máš pravdu.
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
27.2.2012 12:00

pantograf: jojo, asi se jim líbí proto, že neviděli, jak se to dá jinak a pěkně zeditovat, to je celej ten krám, napsal jsem proč se mi to tolik nelíbí a tím to klidně mohlo skončit, kdyby se PM nevytasil s tím, že chce poslat srovnávací snímek a že mu není jasný co je vypláchnutá obloha
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
27.2.2012 11:13

Jéjej, tady nám to zase houstne. To mi PzD vysvětli, co ti kromě těch maličkostí na fotografii tak vadí. Nebude ono to spíše tím autorem, to bych totiž pochopil, protože mě se fotografie, a mnohým dalším, podotýkám, líbí. Jen ty jsi zase zaujal parlamentní opozici.
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
27.2.2012 08:36

PM: Aby sis trhnul nohou jsem napsal proto, že nevím proč bych měl dělat nějakou porovnávací fotku, když jsi to tady dosud po nikom nechtěl. Ani se mi nechce hrabat s editací snímku, který stejně asi nechám ležet v šuplíku kvůli těm drátům VN. Snad sis všimnul, že nemám ve zvyku psát nějaké výmysly, které bych si cucal z prstu. Navíc, když mám fotku na porovnání tak si ji opravdu poctivě porovnám. Jestli chceš mohu ti poslat raw a můžeš se s tím prdlat sám.
Ano, ráno i večer bývá obloha hodně světlá (vypláchnutá), ale tady měla ještě docela slušný barevný odstín. Světla bylo ještě dost (ISO 160, 1/400 sec, F7,1). O kresbě jsem nepsal, že ji mám mnohem lepší. Napsal jsem pouze to, že se mě na této fotce jeví od prvního Balmu rozpitá. Čti pozorně, vyhneme se tak zbytečným dohadům.
Nafotil jsi ten den toho taky docela dost, tak se podívej na krémovou na kredenci na svých fotkách.
Pavel Martoch

Registrovan: Prosinec 2009
Poet fotek: 107
Pspvk: 338
26.2.2012 19:39

pepa z depa: Já jsem Tě slušně požádal o srovnání té kresby, protože mi zde přijde opravdu naprosto OK, tak nevím proč si mám trhnout nohou. Zajímala mě čistě ta kresba, kterou máš určitě mohem lepší když ji zde vytýkáš.
Vypláchnutá obloha = se slabým barevným odstínem? Po východu/před západem slunka bývá vyblitější, nemůže mít stejně silnej barevnej odstín ve 3 odpoledne a chvíli před západem.
Barvy ano, s krémem na balmech máš pravdu, horní část asi fakt dostala na prdel při maskování výpalů. Ačkoliv dávám klokanovi v administraci velmi často fotky vyžrat, tak Tebou vytknutá kresba a vypláchnutá obloha mi zde přijdou naprosto OK.
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
26.2.2012 18:46

PM: trhni si nohou s nějakým srovnávacím obrázkem
1. vypláchnutá - se slabým barevným odstínem, možná dostala na prdel při retušování drátů, kterých je tam jak nasráno
2. hutné barvy jsou na první pohled, stačí se podívat na krémovou na kredenci a balmech, kde je krém navíc ještě šedivý, tobě nepřijde divné, že vrchní krém na horní části vozu je o hodně tnavší než ten dole na poše, která se navíc stáčí pod podlahu?
3. zašedlé - právě ta krémová na horní části vozů je šedivá až běda, nejspíš maskování výpalů
Pavel Martoch

Registrovan: Prosinec 2009
Poet fotek: 107
Pspvk: 338
26.2.2012 18:16

pepa z depa: Definuješ mi prosím pojem " vypláchnutá obloha" ? To slyším prvně. Tvrzení nepřirozeně hutné barvy na vlaku a lehce zašedlé barvy si trošku odporují ne? Na místě jsem již nebyl, tak nemůžu soudit teplotu a sytost barev, ale zkus prosím udělat aspoň nějaký rychloedit Tvé verze, protože zrovna u této fotky mi přijde kresba naprosto OK včetně balmů a hektora, proto bych rád viděl Tvou kresbu.
  Strana:  1 · 2dal

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.