fragmenty 354.1
Kliknte pro zobrazen vt fotografie.

Morris



Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Pspvk: 5,575
Galerie uivatele
Fragmenty toho co byly dříve parní lokomotivy v Lužné u Rakovníka.
· Datum: 9.7.2008 · Zobrazen: 5259· Tra: CZ 120 - Praha - Kladno - Rakovník· Datum pozen: 7. 6. 2008 ·
Rozlišení fotografie: 1024 x 700 Značka fotoaparátu: Canon
Model fotoaparátu: Canon EOS 400D DIGITAL Citlivost ISO: 400
Čas uzávěrky: 1/30 Použitá clona: f/10.0
Ohnisková vzdálenost: 17/1
Lokomotivn ada: fragmenty 354.1


« dal ·
http://www.railgallery.cz/data/507/thumbs/Bertsdorf_-_BR_99_1715-4_-_9_8_2008_3.jpg
<<
http://www.railgallery.cz/data/507/thumbs/Berl_n_H_Bf_.jpg
<
http://www.railgallery.cz/data/507/thumbs/Kola1.jpg
·
http://www.railgallery.cz/data/507/thumbs/Pantograf.jpg
>
http://www.railgallery.cz/data/507/thumbs/Z_vory_Neratovice_-_By_kovice_1a.jpg
>>
· dal »

pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
9.7.2008 22:35

Doplnění: řada 121 je lokomotivní skříní shodná s řadou 141. Má tedy také pouze malý reflektor. Řady 122 a 123 mají velký reflektor v kapličce a oddělená poziční světla ve vlastním vystouplém krytu a prolisy na střeše čela. Lokomotivní skříň je až na podélné žaluzie shodná s řadou 242. Odlišnosti od řady 121 jsou i v pojezdu, který vychází z mezitypu mezi podvozky Škoda I a II generace. Podvozek lokomotivy 121 je podobný s řadou 140, ovšem bez licenčních prvků švýcarského původu SLM.Podvozky lokomotiv 121 a 141 se liší pouze převodovým poměrem pastorku a nápravového ozubeného kola (pevný převodový poměr zpřevodování do pomala). Trakční motory jsou shodné.No jo, to víš, za svůj nádražácký život jsem vystřídal pořádnou řadu škopků.
Balwan

Registrovan: ervenec 2007
Bydlit: Kralupy pod Vltavou
Poet fotek: 189
Pspvk: 4,082
9.7.2008 22:27

Morris: ten rozdíl mezi 122 a 123 jsem ti už docel dávno psal u té fotky pod střekovem, tak se tam mrkni, ale je to skoro to samé jako psal Petrys
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
9.7.2008 22:15

Petris Thx. Smile
petrys

Registrovan: Z 2007
Bydlit: železný brod
Poet fotek: 73
Pspvk: 650
9.7.2008 21:19

Morris: Je to jednoduché
121: Má na čele pouze jeden pár pozičních světel
122: Má 4 okna ve strojovně z toho pouze 2 normální.
123: Má 4 okna ve strojovně z toho 3 normální
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
9.7.2008 20:34

Pantograf: je vidět že bývalý fíra se nezapře. Smile vy jste se to učili co? díky díky za informaci. No a ty elektriky 121, 122, 123 si stéle pletu, tedy pokud si nemohu přečíst číslo.
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
9.7.2008 20:11

Ano, na středovém talíři dvijkolí bývá vyraženo číslo lokomotivy.Tato praxe se však používá od doby, kdy byly lokomotivy již z výroby označené Kryšpínovým způsobem.Tato čísla prozrazují také to, že nyní provozní parní lokomotivy jsou poskládané až na malé vyjímky z několika lokomotiv stejné, nebo příbuzné konstrukční řady.Tak například populární albatros 498.022 má běhoun z 486.017 a hnací a spřažená dvojkolí poskládána z jiných lokomotiv 498 a 486.Pouze hnací má svoje původní.
petrys

Registrovan: Z 2007
Bydlit: železný brod
Poet fotek: 73
Pspvk: 650
9.7.2008 16:58

já myslím, že by se to určit dát mělo ne? každá mašina by měla mít na obruči vyražené číslo ne?
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
9.7.2008 15:18

No při bližším pohledu bych si dovolil tvrdit, že ta dvojkolí jsou ještě použitelná a zřejmě záložní. Je to pouze záležitost defektoskopie a tloušťky obručí, která mi připadne v pohodě. V nových je to 75 mm.
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
9.7.2008 11:15

To se nedá nejspíš určit, byly tam v křoví chudinky pohozené bylo mi jich líto. Tak jsem se pokusil jim za ty naježděné tisíce kilometrů postavit malý pomníček dle svých sil. Smile I když pochybuji že u těch Bardotka filů to bude mít nějaký ohlas. Ale to nezmění nic na tom že příjde relativně brzo doba že takto v křovinách obrostlé travou budou někde v koutě ležet dvojkolí Bert a Brýlí.
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
9.7.2008 10:11

Kteráže to mašinka si v Lužné zapomněla kolečka? Tipoval bych to na Všudybylku.

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.