86 TER 2N dvoupatrové vysokukapacitní jednotky regionální dopravy.
Kliknte pro zobrazen vt fotografie.

Morris



Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Pspvk: 5,575
Galerie uivatele
Face to Face, dvě dvoupatrové jednotky regionální dopravy která je označována v rámci SCNF jako TER, se potkávají na trati která kopíruje pobřeží nádherného zálivu u městečka Villefranche sur Mer. Prostě dva ešusy.
· Datum: 25.8.2008 · Zobrazen: 4043· Tra: jiná/zahraniční· Datum pozen: 20. 8. 2008 ·
Rozlišení fotografie: 1024 x 746 Značka fotoaparátu: Canon
Model fotoaparátu: Canon EOS 400D DIGITAL Citlivost ISO: 200
Čas uzávěrky: 1/500 Použitá clona: f/9.0
Ohnisková vzdálenost: 21/1
Lokomotivn ada: jiná/zahraniční


« dal ·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/E_us_1_Negrel_k_a.jpg
<<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/Porta_2aa.jpg
<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/potk_va_ka_1.jpg
·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/TGV_Villeneuve_Loubert.jpg
>
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/ba.jpg
>>
· dal »

Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
27.8.2008 06:51

Balwan: Je to OK, pochopil jsem to tak jak píšeš, proto jsem to maloval se smajlíky. Smile
Balwan

Registrovan: ervenec 2007
Bydlit: Kralupy pod Vltavou
Poet fotek: 189
Pspvk: 4,082
26.8.2008 22:31

jo a ještě jsem zapoměl hodnotit O-)
Balwan

Registrovan: ervenec 2007
Bydlit: Kralupy pod Vltavou
Poet fotek: 189
Pspvk: 4,082
26.8.2008 22:30

nebylo to míněno ironicky, ten smajl znamená že se divím, nikdy jsemse s tímto nesetkal, že by se dali použít u kompaktu filtry, ani jsem to nikdy neslyšel. Jestli sji to pochopil jako posměšek, tak to jsme si nerozumněli.
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
26.8.2008 17:03

Balwan: Nesss.... mě. Neurážej Panasonic. Byl jako člen mé rodiny. Smile! Smile!
Pantograf: Za prvé, také si myslím že náš ešus je uvnitř lepší. Vnitřek mi příjde dost stísněný, dveře vagonu jsou jednodílné v každém rohu je skládací sedačka. Když najdeš otvírací knoflík dveří, a ty se otevřou zjistíš že na každé straně vstupního prostoru sedí šestnáctiletý kluk se sluchátkama na uších na hlavě přes uši nataženou bejsbolku s logem DC a nepřítomným výrazem. Když se přes něj dostaneš ke schodům do patra. Zjistíš že na schodech sedí další podobná týpek, nebo holčina. Někdy černoušek. Těch je tam tak 10 %. Když se konečně usadíš do pohodlného křesla u vokna odložíš si ruku na parapet. Ejhle z parapetu proudí studený vzduch klimatizace a Tobě hrozí že chytnaš do lokte reuma. Tak 50 % spojů ta místní pobřežní regionálce je obsazeno těmito jednotkami. Druhých 50 % jezdí staré soupravy TER z vlnitého plechu. Z větší části velmi pomalované spreyery. Samé soupravy vypadají obstarožněji než naše žabotlamy. Soupravy jsou klimatizované otevřením oken pokud otvírání ještě funguje. Také lze s tochou šikovnosti za jízdy otevřít vstupní dvoukřídlé dveře. Když pak stojíš ve dveřích tak při rychlosti caa 120 km/hod. Ti teplo není. Smile!. Oba typy však jezdí, velmi rychle a pozoruhodně tiše. To bude nejspíše tím že ti Frantíci umějí ty šíny lépe srovnat. Také proto že po stejné trati se prohání též TGV a to jak jednopatrové tak i dvoupatrové. Mimo to ještě několik rychlíků. Mimo to jsem tam neviděl jeden náklad výjma občas separátně vezených aut z autovlaku na pěti šesti vagonech. Náklady končí na nákladovém nádraží v Cannes. Dál na Nice či Itálii tudy nejezdí. Regionální doprava jezdí tak asi v půlhodinovém taktu v obouch směrech. TGV ve dvou hodinových ale třeba tři různé vlaky do různých destinací po pěti minutách za sebou. Vlaky jsou dost drahé, ale já již mám 25 % slevu coby senior. Mimo to tam jezdí i autobusy. Ty jsou na druhou stranu v porovnání s cenami u nás neskutečně levné. V podstatě platí jedna cena 1 ojro. V Antibes místní doprava v okruhu caa 10 km 1 ojro/ platí 3 hoďky, přestupy jsou neomezené. Departmán Var má vlastní dopravu po kraji. Kazdá linka s jedním přestupem platnost 1. 5 hoďky cena 1 ojro. Takže z Cannes do Nice 1 ojro a dále z Nice do Monte Carla popřípadě až do Mantonu na hranicích s Itálií druhé ojro. Nevíhoda: ve špičkách plný autobus a stojí to na každé haltě. Takt také každé půl hodiny. Trasa autobusu přípobřežních linek takřka kopíruje trať. Pro účely nás šotoušů k nezaplacení. Musí to být neskutečně dotované. Ještě k těm starým soupravám, jsou poháněny elektrickou lokomotivou, která toho má na první pohled mnoho za sebou. Na druhé straně soupravy je řídící vůz. Poslední dobou však pomalu tyto soupravy myzí v Rumunsku kam jsou i se svými lokomotivami dodávány jako pomoc. Francie tak řeší problém kam s tím. V Rumunsku pak spolu s Desiry jezdí o sto šest. Celkově je však nutno říci že běhání kolem kolejnic není zase taková lahůdka když je srpen a venku je kolem poledního přes 30 stupňů.
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
26.8.2008 16:42

Na kompakty, tedy přesněji na některé kompaktní ultrazoomy filtry lze použít. Třeba Panasonic řady FZ 7,8,18,50 tuto možnost má, některé Olympusy také. Mýdlové krabičky samozřejmě tuto možnost nemají.
Balwan

Registrovan: ervenec 2007
Bydlit: Kralupy pod Vltavou
Poet fotek: 189
Pspvk: 4,082
26.8.2008 14:50

Morris: aha oni jdou dát i filtry na kompakty?? :-O
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
26.8.2008 14:35

Tyhle jednotky znám, nemá je jen SNFC, ale i CFL a ještě nějaké jiné železnice. Je to pohodlné vozejtko, ale design, no já nevím, to je snad i ešus hezčí.
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
25.8.2008 22:02

Balwan: Měl jsem ho pro Panasonic. Nyní nemám žádný.
Balwan

Registrovan: ervenec 2007
Bydlit: Kralupy pod Vltavou
Poet fotek: 189
Pspvk: 4,082
25.8.2008 21:56

dobrý, ještě ktomu potkávačka zrovna Smile jen tak pro zajímavost, používal jsi u téhle fotky polarizák??

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.