Morris
Registrovan: Srpen 2007 Bydlit: Střední Čechy Poet fotek: 472 Pspvk: 5,575
|
|
Když jsem ho kupoval tak bez 100 deset litrů.
Kdybych nebyl vůl měl bych už elko.
|
|
Balwan
Registrovan: ervenec 2007 Bydlit: Kralupy pod Vltavou Poet fotek: 189 Pspvk: 4,082
|
|
Morris: koli za něj chtěli??
|
|
Morris
Registrovan: Srpen 2007 Bydlit: Střední Čechy Poet fotek: 472 Pspvk: 5,575
|
|
Balwan: Mám a nechávám si proto Sigmu 24 - 60/ f 2,8 Jinak Sigma 17 - 70 je podle testů jeden z nejlepších objektivů ve střední cenové třídě. I když mě osobně přišel dost drahej.
|
|
Morris
Registrovan: Srpen 2007 Bydlit: Střední Čechy Poet fotek: 472 Pspvk: 5,575
|
|
Balwan: Mám a nechávám si proto Sigmu 24 - 60/ f 2,8
|
|
Balwan
Registrovan: ervenec 2007 Bydlit: Kralupy pod Vltavou Poet fotek: 189 Pspvk: 4,082
|
|
Morris: tak to tedy držím palce... ja taky plánuju do budoucna nákup nějakých filtrů, ale to spíšekvuli krajinovkám, než kvuli vlakům, přece jenom jsou náročnější na světlo a to je docela potřeba při expozici na focení vlaků, ale ten šedivák by fakt bodnul... jinak to sklo se světelností 1.8 musí být docela solidní co?? Tu sigmu 17-70 jsem taky chtěl, pač by krásně navazovala na telák 70-300 ale pak jsem si řekl že dám přednost světelnosti před ohniskem a koupil jsem ten Tamron jak už jsem zminoval
|
|
Morris
Registrovan: Srpen 2007 Bydlit: Střední Čechy Poet fotek: 472 Pspvk: 5,575
|
|
Balwan: Já dnes používám Sigmu 17 - 70 2,8 - 4,6. To skoro nepoužívám Canon 55 - 250 mm. Když je bída se světlem tak mám rači Sigmu 24 - 60/f2,8 ještě si myslím na pevnou 50/F1,8 Canon. Není drahá a když je mizerně jako dnes je to záchrana. No ještě pár drobností bych mohl také potřebovat. Ultračervený filtr, hvězdičkový filtr a možná grip. Tejď se učím se šedivými přechoďáky. Např. ten nejsvětlejší dělá kouzla s oblohou s plujícími beránky, co by snad ani polarizák nedokázal.
|
|
Balwan
Registrovan: ervenec 2007 Bydlit: Kralupy pod Vltavou Poet fotek: 189 Pspvk: 4,082
|
|
koupil jsem si Tamron 17-55mm F/2.8, ale zatím ani nebylo moc šancí ho vyzkoušet, zrovna dneska bych mohl, ale to počasí je fakt děsný, něřeknu kdyby bylo pod mrakem, to by mi stačilo, ale tohle, to už je moc :-/
jinak ještě k fotce, to s tím pravidlem odrazu na střed je i docela logické, většinou když je ten vlak s odrazem například v dolní třetině fotky a zbytek je třeba nebe, leč s pěknými mráčky, tak to stejně není ono...
|
|
pantograf
Registrovan: erven 2007 Bydlit: Praha 5 Poet fotek: 470 Pspvk: 2,467
|
|
No vcelku opravdu echt motorový rychlík. No hyder je málo a tak kocouři nastupují na jejich místo.A T466.2 je univerzální lokomotiva. V minulosti přeci rychlíky vozily také karkule, pielstici a i nepočetné T457.0 (730).No a ten odraz je hezký.
|
|
Morris
Registrovan: Srpen 2007 Bydlit: Střední Čechy Poet fotek: 472 Pspvk: 5,575
|
|
Balwan: já Ti také nenadávám To jen aby řeč nestála. Rači mi pověz jakej si si koupil záklaďák?
|
|
Balwan
Registrovan: ervenec 2007 Bydlit: Kralupy pod Vltavou Poet fotek: 189 Pspvk: 4,082
|
|
dyt já nic neřikám, jen jsem řekl svůj názor jak by se mi to líbilo nejvíc
|
|
Morris
Registrovan: Srpen 2007 Bydlit: Střední Čechy Poet fotek: 472 Pspvk: 5,575
|
|
Ještě Balwan: Normálně bych tu fotku sem nedal, chtěl jsem pouze doplnit fotku kterou sem dal Klokan. Čekání na výkon, při výkonu.
|
|
Morris
Registrovan: Srpen 2007 Bydlit: Střední Čechy Poet fotek: 472 Pspvk: 5,575
|
|
Balwan: AD:1 Pokud chceš mít fotku která by měla mít hloubku prostoru, musíš mít popředí. AD:2 Pokud je na hladině odraz měl by být styk hladiny s břehem ve vertikálním středu. To jsem si nevymyslel já. Pokud bych tak učinil byl by to pouze malej vlak, takto je to vlak vzdálenej. Já vím kdyby místo této fotky byla Berta nebo brýle přijíždějící někde po diagonále z prava nebo z leva se vzdálenosti 8 m. s mírným nadhledem byli by všichni spokojeni. Již mnohokrát jsem Ti napsal že ale tak fotit nebudu. Příjde mi to laciné.
|
|
Balwan
Registrovan: ervenec 2007 Bydlit: Kralupy pod Vltavou Poet fotek: 189 Pspvk: 4,082
|
|
bez tý trávy by se mi to asi líbilo víc, ale já vim že tobě asi ne
|
|