754 062-8
Kliknte pro zobrazen vt fotografie.

Pavel Dokoupil



Registrovan: ervenec 2007
Bydlit: Brno
Pspvk: 1,768
Galerie uivatele
Os 4816 z Brna do Jihlavy s lokomotivami 754 062-8 a 045-3, na závěsu krokodýl 850 XXX-X
· Datum: 30.8.2007 · Zobrazen: 6688· Tra: CZ 240 - Brno - Jihlava· Datum pozen: 31.1.2007 ·
Rozlišení fotografie: x Značka fotoaparátu:
Model fotoaparátu: Citlivost ISO:
Čas uzávěrky: Použitá clona:
Ohnisková vzdálenost:
Lokomotivn ada: 754 T 478.4


« dal ·
http://www.railgallery.cz/data/505/thumbs/CAROLINE_070922_10_1024.jpg
<<
http://www.railgallery.cz/data/505/thumbs/CAROLINE_070922_1024_3.jpg
<
http://www.railgallery.cz/data/505/thumbs/754062_1024_05.JPG
·
http://www.railgallery.cz/data/505/thumbs/DUHA_MBR_NICE_070628_1024.jpg
>

Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
2.9.2007 21:11

Já bych osobně posuzoval kolizi čela lokomotivy se sloupem TV případ od případu. Někde je hustota taková že to není k řešení. Dále u fotografií vlaku vyjýždějících se zatáčny může se nám jich (těch sloupů) naštosovat pokud použijeme delší ohnisko i několik, a teď babo raď. Naopak na rovné trati někde v poli, tam by k takové kolizi docházet nemělo.
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
31.8.2007 19:57

Koloego Dokoupile, autor, který disponuje raitingem 8,84 je podle mě dobrým autorem.Moje výtka nesměřovala ani tak směrem k nekvalitní fotografii, ale spíše ke skutečnosti, jak dnes v době někdy i neuvážené a překotné elektrifikace je čím dále těžší vyfotit hezkou stanicovku.Na neelektrifikovaných tratích je to jednodušší, ale speciálně v Brně u tohoto perónu se kolizi lze vyhnout jen stěží.(Viz dnešní foto jinde)Jinak Vaše historické přiblížení fotografie je v každém směru přínosné.Já si myslím,že jste si nic tímto nemohl polepit.A proč také, tato galerie je otevřena všem, kteří mají chuť prezentovat svojí práci a patří ke skupince fotografů v dobrém "praštěných kolejnicí".
Pavel Dokoupil

Registrovan: ervenec 2007
Bydlit: Brno
Poet fotek: 423
Pspvk: 1,768
31.8.2007 18:45

Jinak něco z vlastivědy brněnské:
První budova zleva je bývalý palác (hotel) Padowetz, postavený na místě zbořené věže Židovské brány někdejšího městského opevnění, další (známý jako U Lamploty) s polygonálním nárožím a bání je syntézou vlivů moderrny a secese, nad kapotou 4045 vykukuje funkcionalistická budova pošty, ve které pracoval svého času také Petr Bezruč. A napravo od čela 4062, protknutého sloupem, jest vidno zříti jednu z nejstarších, ne-li nejstarší nádražní budovu u nás, jejíž stavba byla zahájena roku 1846.
Doufám, že jsem si to tímto výronem moc nepolepil mezi railgalleristy.
Pavel Dokoupil

Registrovan: ervenec 2007
Bydlit: Brno
Poet fotek: 423
Pspvk: 1,768
31.8.2007 18:32

Já se jako autor (jestli dobrý otázkou jest) snažím právě bourat zažitá klišé. To je zrovna v tomto případě ten sloup. Uvažme, že jsme na nádraží - na trati by se mi to i sobě samému zdůvodňovalo hůř - tady to sluší, jak psovi uši. ÚSMĚV!!!
Jsem si toho sloupu vědom a stojím si za ním (i když z pohledu od 1. peronu)
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
31.8.2007 16:46

Ten koloťuk v akci je tam hezký.Ale na této fotografii musím dobrému autorovi vytknout ten sloup TV z čela brejlovce.

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.