Morris
Registrovan: Srpen 2007 Bydlit: Střední Čechy Poet fotek: 472 Pspvk: 5,575
|
|
No já jsem Michale Demčilo nikdy neviděl takhle zeditovanou tvoji fotku. Ještě že Tvé bodování není v podstatě žádnou relevantní informací.
|
|
paya
Registrovan: nor 2009 Bydlit: Západ České Republiky Poet fotek: 283 Pspvk: 3,434
|
|
Skvělý úlovek z dovolené-Bylo by to hezké jako dokumentační pohlednice.
Demi:8?
|
|
pantograf
Registrovan: erven 2007 Bydlit: Praha 5 Poet fotek: 470 Pspvk: 2,467
|
|
Ono je to co se týče výkonu poplatné době vzniku. 125.8 je konstrukce z první poloviny sedmdesátých let. Tehdy nic jiného nebylo. Rodil se prototyp ES 499.0 (350), ale to byl vysloveně rychlíkový stroj s výkonem 4000 kW. Naopak 131 byly vyráběny v letech 1980-1981 a to již byla jiná generace. Ovšem je zde jeden důležitý údaj a to tažná síla. Ta je u 125.8 i 131 shodná a to 350 kN na háku. Je to dílem primárního převodu mezi pastorkem TM a nápravovým ozubeným kolem, který je u 125.8 ve prospěch tahu a nikoli rychlosti.Z toho vyplývá, že obě dvojdílné lokomotivy 125.8 i 131 jsou co do normativu hmotnosti vlaku v daných podmínkách rovnocenné.
|
|
Balwan
Registrovan: ervenec 2007 Bydlit: Kralupy pod Vltavou Poet fotek: 189 Pspvk: 4,082
|
|
jsem myslel ze tyhle kolosy budou mit vetsi vykon nez 131ky diky za rozbor
|
|
pantograf
Registrovan: erven 2007 Bydlit: Praha 5 Poet fotek: 470 Pspvk: 2,467
|
|
Jen doplnění k tomu, co již bylo níže psáno. Lokomotiva 131 má konstrukční základ v hrbaté 130, se kterou je vpodstatě totožná. Až na kastli, řídící pulty (jsou již podle lokomotiv II. generace Škoda) a samozřejmě technické nutnosti spojené s konstrukcí zdvojené lokomotivy. Řada 125.8 je odvozena z lokomotivy 123, ale na rozdíl od ní, má trvale zatižitelné odpory a spoustu dalších úprav, které vyžaduje specifikum konstrukce lokomotivy pro široký rozchod 1520 mm. Výkon jedné dvojičky 125.8 je 4080 kW, výkon dvojičky 131 je 4480 kW (trvalý).
|
|
HonzaD
Registrovan: Listopad 2008 Bydlit: Zruč nad Sázavou Poet fotek: 55 Pspvk: 570
|
|
bobo
Registrovan: Duben 2009 Bydlit: chodov u k.v Poet fotek: 252 Pspvk: 2,495
|
|
Tak to je síla.Dvojitá hrbatá.
|
|
Balwan
Registrovan: ervenec 2007 Bydlit: Kralupy pod Vltavou Poet fotek: 189 Pspvk: 4,082
|
|
denda: tohle jsou totiž hnací vozidla na širokorozchodné trati na Ukrajinu tam neuvidis 131, stejne jako neuvidis jinde 125
|
|
HonzaD
Registrovan: Listopad 2008 Bydlit: Zruč nad Sázavou Poet fotek: 55 Pspvk: 570
|
|
díky za vysvětlení, já jsem tam spíše na Slovensku viděl 131.
|
|
pantograf
Registrovan: erven 2007 Bydlit: Praha 5 Poet fotek: 470 Pspvk: 2,467
|
|
re denda: zdvojená dvojička je na ŠRT běžná věc. V čele vlaku bývají dvě a u ložených vlaků ještě jedna na postrku. Ony ložené vlaky mají tak cca 4500 tun. Bohužel moc toho tam nyní nejezdí. V pondělí jedno Lv, prázdná ucelenka v poledne na východ a jeden loženej do železáren pozdě odpoledne. Je ale fakt, že dopol byla výluka.
|
|
HonzaD
Registrovan: Listopad 2008 Bydlit: Zruč nad Sázavou Poet fotek: 55 Pspvk: 570
|
|
docela vzácné 2x dvojičky
|
|
Balwan
Registrovan: ervenec 2007 Bydlit: Kralupy pod Vltavou Poet fotek: 189 Pspvk: 4,082
|
|
ááá tady si nekdo udelal vylet hezka dokumentacka
|
|