125 841-7 + 125 842-5
Kliknte pro zobrazen vt fotografie.

pantograf



Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Pspvk: 2,467
Galerie uivatele
Ucelenka rudných vozů v čele se "štvoričkou" v rovinatých pláních východu Slovenska se blíží ke stanici Budkovce (nedaleko Vojan). Jeden z pouhých dvou vlaků, který toho dne po ŠRT projel.
· Datum: 24.8.2009 · Zobrazen: 4826· Tra: SK 500 ŠRT Haniska-Trebišov-Maťovce· Datum pozen: 17.8.2009 ·
Rozlišení fotografie: 1024 x 640 Značka fotoaparátu: Canon
Model fotoaparátu: Canon EOS 40D Citlivost ISO: 160
Čas uzávěrky: 1/500 Použitá clona: f/8.0
Ohnisková vzdálenost: 24/1
Lokomotivn ada: 125 E 469.5


« dal ·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/M240_0113_Kada_bokovka.jpg
<<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/477_013_477_043_Prudk_-Bora_.jpg
<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/125_841-7_125_842-5_Vojany.jpg
·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/retro_310_072.jpg
>
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/Meyerka_No_145_Oybin.jpg
>>
· dal »

paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
26.8.2009 00:30

Pantograf:Děkuju za vyčerpávající odpověd Thumbs Up!
inghor

Registrovan: Srpen 2009
Bydlit: Starý Kolín
Poet fotek: 118
Pspvk: 385
25.8.2009 23:45

Parádní dvojička nebo čteřička, jak se to vezme, jako fotka velice dobré
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
25.8.2009 21:58

Pantograf: Díky za vysvětlení těch 16 MW mě docela překvapilo. Měl jsem v práci turbínu kterou se hnal vzduch na spalování do pece. Elektromotor měl výkon 1 MW a to jsme říkali jaká je to obrovská kráva. Smile
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
25.8.2009 21:40

re Morris, P.W.: ŠRT je stavěna podle norem pro rozchod 1520 mm trať kategorie II, pro rychlost 80km/h. Střední výška troleje je 5,2m nad temenem kolejnice, aby zde mohly jezdit i lokomotivy řady VL 11M. Tyto zde dříve jezdily. Nyní jsou velice zřídka vidět na přetazích do Maťovců, nebo Velkých Kapušan. Lokomotiva řady 125.8 je jinak běžné konstrukce, pouze má zavázané podvozky širokého rozchodu. Na rozchodu 1435 mm je střední výška troleje 4,85 m, a proto jsou pod pantografy nosníky, které prizpůsobuji výšku sběracě výšce troleje. To jsou ty konstrukce mezi střechou a uložením pantografu.
Co se týče toho kabelu, to je posilové vedení. V úseku, kde se sudými vlaky jezdí postrky (Trebišov - Slančík) je toto posilové vedení tříkabelové. Na stoupání přes Slanské vrchy 17 promile je na postrku další štvorička. Ve špičkovém odběru těchto osm lokomotiv odebírá z troleje výkon 16 MW. Při napětí 3kV= je to nějákých 5500 ampér. Ložené vlaky totiž váží přes 5000 tun.
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
25.8.2009 17:11

Pantograf: Já jsem taky zvědavej co je to pod pantografem za konstrukci?
paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
25.8.2009 16:54

Pantograf:Zajímavé ty sloupy TV ještě nahoře veden další kabel.
ot:Všiml sem si už na předchozí foto že lokomotivy mají pantogafy nějaké vyvýšené, jsou tedy sloupy TV také na ŠRT vyšší?
Jinak pěkný dovolenkový ůlovek a těším se na tu druhou fotku tohoto masivu na kolejích Wink
bobo

Registrovan: Duben 2009
Bydlit: chodov u k.v
Poet fotek: 252
Pspvk: 2,495
25.8.2009 15:57

Na mléčný násvit je to pěkné.Osobně bych trochu dole ubral,ale jen můj názor.
Demi

Registrovan: Leden 2008
Bydlit: Veselí nad Lužnicí
Poet fotek: 231
Pspvk: 2,969
25.8.2009 08:50

Škoda,že nevynikne ta délka.Čelo vzhledem k úlovku v normě.
HonzaD

Registrovan: Listopad 2008
Bydlit: Zruč nad Sázavou
Poet fotek: 55
Pspvk: 570
25.8.2009 08:17

No to je pěkný had, možná škoda tmavšího čela, ale i tak dobré.

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.