831 105-2
Kliknte pro zobrazen vt fotografie.

pantograf



Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Pspvk: 2,467
Galerie uivatele
Osobní vlak 3610 stoupá k vrcholové zastávce Ramzová 760 m.n.m. Přestože se jedná o snímek "jarní" asi to tam nyní nevypadá jinak. (Zhruba v těchto místech je nejvyšší místo trati 292, kdy na pouhých šesti kilometrech z Horní Lipové vlak nastoupá 150 výškových metrů na sklonech až 30 promile)
· Datum: 19.10.2009 · Zobrazen: 5430· Tra: CZ 292 - Šumperk - Krnov· Datum pozen: 31.3.2009 ·
Rozlišení fotografie: x Značka fotoaparátu:
Model fotoaparátu: Citlivost ISO:
Čas uzávěrky: Použitá clona:
Ohnisková vzdálenost:
Lokomotivn ada: 831 M 262.1


« dal ·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/100_5532_aa.jpg
<<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.jpg
<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/831_105-2_Ramzov_.jpg
·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/IMG_00628.jpg
>
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/CD-71_058.jpg
>>
· dal »

bobo

Registrovan: Duben 2009
Bydlit: chodov u k.v
Poet fotek: 252
Pspvk: 2,495
22.10.2009 14:57

Když jsem byl v září v Klatovech,tak jsem ho slyšel přes kopec.Ten zvuk se tam krásně rozlíhal.Trat do Horaždovic.
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
22.10.2009 00:11

re vtou: ano, kompozici jsem vyvažoval tím zeleným ostrůvkem s čímsi dřevěným. Ani nevím,co to vlastně je. A z důvodu celistvosti to ponechal odspodu volnější. Je to nostalgie v pravidelném provozu. A je dobře, že tyto koráby hor tu ještě v turnusu jezdí. Kromě toho tu lze potkat samo baruny, krokouše, krabičku a kvatra. Ovšem co tu bude za pár let, to je adhézní zápletka. Loďáky tak ještě dva, tři roky, zůstalo jich provozních pět, po tom, co 234 odešla do věčných lovišť po nehodě a krokouši, to je také ohrožený druh. Krabička se tu vyhrabe leda sólo, kvatra budou, baruny nahradí brejle a nedovedu si přestavit, jak by se tu škrábal regiošuk.Na to se stačí podívat na Železnici Desná, kde musí kvůli adhezi jezdit pouze v "tlačném" uspořádání.Pokud jednou seženu finanční krytí, tak bych sem chtěl vyhnat věžáka.Ovšem to bude oříšek, jak ho tam dostat.Sám se tam nevydrápe.
marass

Registrovan: Z 2007
Bydlit: Česká Třebová
Poet fotek: 6
Pspvk: 221
21.10.2009 20:10

Tak já vám to neberu, vy jste v tom jeli, já ne. Jinak podle mě fakt 810 jsou horší, jinak v regíně jsem jěště taky nejel.
bobo

Registrovan: Duben 2009
Bydlit: chodov u k.v
Poet fotek: 252
Pspvk: 2,495
21.10.2009 16:48

ja s tím jezdil z Chomutova do žatce k tetě.a dobrý.lepší,jak krabička.
vtou

Registrovan: erven 2008
Bydlit: severozápad = karlovarsko
Pspvk: 1,349
21.10.2009 15:42

No ale "marass" to jsi se netrefil! Jak píše kolga "pantograf" svezení je v těchto historických motoráčcích lepší,než v již zmiňovaných 810 či reginách!
Jinak k foto - příjemná nostalge trochu těžší na levou stranu, ale vyvážení zřejmě včelínem a zelení pod náspem stačí.Wink
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
20.10.2009 21:44

re marass: na Ramzové je tuším troje vedení. Jedno se dá záběrem eliminovat, to VN je za lesem a tak není tak znatelné. 22kV v popředí by se muselo zabrat buď s rezatým příhradovým sloupem, nebo od nikud nikam, jako tady. Dráty tam jsou a to je fakt. Ty jsou bohužel všude. V ČR je jich prý nějakých 140 000 km. V hodnocení 262 bych tak příkrý nebyl. I když je to konstrukce konce čtyřicátých let a tento z třetí série z roku 1958 tedy 51 let starý, je v tom stále svezení pohodlnější než v takových uskákaných 810 nebo reginách. Jízdní projev je takový příjemně "houpavý". Ovšem interiér je původní. Jedinou reko těchto vozů byla úprava 41 kusů na řadu 831 v letech 1981 - 1991 a to dosazením lodního motoru místo původního 12V 170 DR. Odtud mají 831 také přezdívku loďák
vitmar

Registrovan: Duben 2009
Poet fotek: 88
Pspvk: 1,090
20.10.2009 20:12

Moc pěkné
marass

Registrovan: Z 2007
Bydlit: Česká Třebová
Poet fotek: 6
Pspvk: 221
20.10.2009 18:25

Hezký, ale elektřina je všude, že? Jinak vláček taková krabice, do toho bych snad ani nevlezl Smile .

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.