Balwan
Registrovan: ervenec 2007 Bydlit: Kralupy pod Vltavou Poet fotek: 189 Pspvk: 4,082
|
|
pantograf: jo s tím uvolněním měl pravdu... při editu jsem se čísel nikdy nedržel :D
|
|
pantograf
Registrovan: erven 2007 Bydlit: Praha 5 Poet fotek: 470 Pspvk: 2,467
|
|
re Balwan: ono je to někdy nelítostný souboj pocit z fotografie kontra neúprosná řeč křivek. Já někdy dělám fotku bez ohledu na čísla veden vyjádřením skutečnosti, jak to na mě na místě působilo. Pak bych se přikláněl k původní verzi.Pak je zde ovšem stránka technická, která opravdu ukazovala mě v jasech 234, což je neoddiskutovatelný nedošlap a po připomínkách kolegů jsem to reeditoval.Takto je to tedy podle čísel lepší, ovšem pocit na místě jsem měl trochu jiný. Já osobně, přes již zmíněné nedostatky jsem si do archivu uložil verzi předešlou. Takže nyní je to o posouzení vjemovém nikoli technickém a to můžeme mít každý jiné. Ovšem uvolnění vpravo bylo jako připomínka myšleno správně.
|
|
Balwan
Registrovan: ervenec 2007 Bydlit: Kralupy pod Vltavou Poet fotek: 189 Pspvk: 4,082
|
|
no abych pravdu rekl, mozna se mi o trochu libila vice ta ponurejsi, ale i tak to je to cajk
|
|
pantograf
Registrovan: erven 2007 Bydlit: Praha 5 Poet fotek: 470 Pspvk: 2,467
|
|
Na základě připomínek jsem povytáhl jasy a upravil expozici. Je jasné, že zde jde předně o první jízdu této mašiny po opravě a tak na lecos hledí jinak. No ale proč to nezkusit.Takto vidím jasy cca na 243, což by již mělo vyhovět. Počasí však bohužel nenahradím.Taktéž jsem to vpravo uvolnil.
|
|
Petr Holub
Registrovan: Bezen 2009 Poet fotek: 33 Pspvk: 1,308
|
|
Domnívám se, že to přehlédnutí některých nedostatků udělal ten impozantní stroj. Jinak si myslím, že podexponované na jasech až po 230 je docela dost, zesvětlení v tomto případě udělá mnohé...
|
|
pantograf
Registrovan: erven 2007 Bydlit: Praha 5 Poet fotek: 470 Pspvk: 2,467
|
|
re PzD: třeba nevadí, ať máš jakkoli pravdu, či to vidíš jinak.
re paya: ta tečka je palička bodláku. Stejně večer udělám nový edit. Oficiální rekord 162 km/h ve Velimi udělala 106 dne 27.8.1964, to je ta co díky péči NTM úspěšně chátrá v Chomutově.
K 104 jestě zajímavost: administrativně je označena jako 994.071-9 , vyjímkou však toto označení nemusí být vně na plášti lokomotivy.
|
|
pepa z depa
Registrovan: erven 2007 Poet fotek: 14 Pspvk: 1,497
|
|
to vážně nikomu nevadí že je to podexponovaný a vpravo povážlivě těsný? u fotek jiných autorů prší připomínky jak v lsitopadu a tady zatím jenom desítky do hodnocení, čím to je? srovnáním jasú se i z té téměř černé lokomotivy stane přeci jen trochu modrá
|
|
paya
Registrovan: nor 2009 Bydlit: Západ České Republiky Poet fotek: 283 Pspvk: 3,434
|
|
Patograf: Vláďo děkuju za fotografii tohoto skvostu avšak si dovolím jednu výtku, dole vlevo je nějaká tmavá tečka (asi jsi to přehlídl) nechci tě peskovat ale koukni na tu vteřinovou záležitost, když už takováhle rarita na kolejích
Ještě otazka, to je ta lokomotiva jak udělala ten rychlostní rekord ve Velimi?
|
|
pantograf
Registrovan: erven 2007 Bydlit: Praha 5 Poet fotek: 470 Pspvk: 2,467
|
|
Ano mašina je opravdu tmavěmodrá s takovým švestkovým nádechem.Řekl bych, že tady jel tak 80 km/h. Neřekl bych, že více. Odhaduji s ohledem na technické parametry hytláku za mašinou.V soupravě, kromě hospody, chatičky a salonu byl také vůz WG... což ani nevím co je.
|
|
klokan
Registrovan: Bezen 2007 Bydlit: Praha 9 Poet fotek: 332 Pspvk: 728
|
|
TOMI. Černou vizáž albatrosu zřejmě způsobilo mírné protisvětlo a způsob focení. V originále je samozřejmě tmavě modrý až do fialova.
Petrys: Odhaduji že jel asi 100km/h, ale práce moc neměl, jelikož jak jsem už psal, strkala do něj ze zadu laminátka...
|
|
Tomi
Registrovan: nor 2008 Bydlit: České Velenice Poet fotek: 47 Pspvk: 660
|
|
Tak tohle je opravdový nářez...dokonce se mi více líbí tento černý Albatros než ten modrý práce
|
|
Demi
Registrovan: Leden 2008 Bydlit: Veselí nad Lužnicí Poet fotek: 231 Pspvk: 2,969
|
|
Krásná parní krasavice.I přes počasí pěkná fotka.Kouzelný je ten kouř jak letí přímo nad soupravou.
|
|
petrys
Registrovan: Z 2007 Bydlit: železný brod Poet fotek: 73 Pspvk: 650
|
|
Vláďo, moc hezký čéče, konečně změne od té naší 022
Jen malý dotaz, kolik si to tam svištěl?
|
|
klokan
Registrovan: Bezen 2007 Bydlit: Praha 9 Poet fotek: 332 Pspvk: 728
|
|
Ovšem je nutno podotknout něco o způsobu vozby tohoto vlaku. Souprava měla překonat jakýsi TRIANGL,kde Albatros měl jet z BA do Kútů po "kotli", dále z Kútů do Trnavy po "uhlí" a do BA zase po kotli.Už sama souprava byla poměrně neobvyklá. Skládala se z moderních vozů pro EC/IC Vlaky. Samozřejmě, že tyto vozy nedisponují parním topením a tak byla na koci vlaku zařazena laminátka, aby topila. Ke všemu zklamání v Kútech nedošlo k výměně lokomotiv a tak se octla v čele Mikulášského vlaku laminátka a na jeho konci byla řazena 498.104, cisterna z požárního vlaku, služební vůz a na postrku tohoto 15-ti vozového monstra postrkovala "Zamračená" T478.1201. V rozkaze by bylo "nečinná s ohněm na roštu"
To bylo trošku zklamání. Možná větší než ze samotného počasí, které bylo pod psa
|
|
pantograf
Registrovan: erven 2007 Bydlit: Praha 5 Poet fotek: 470 Pspvk: 2,467
|
|
No i já mám pro tuto lokomotivu slabost. Představuje vrchol naší lokomotivní školy. Opravdu elegantní mašina. Ono od zprovoznění zase tak moc příležitosti nebylo. Při zkouškách tlačili eso pod EDB a toto byla vlastně premíéra. Fotek jsem již viděl dost, ale dokumenty ze stanic a to mě nevábí. Traťovka je jiné kafe i přes to nevlídno. Z celého dne mám tři výstřely. Nebylo to zrovna na honění. Prostě vybrat místo a jít do toho. Navíc při násvitu by zde byl problém. Slunce by bylo pod mírným úhlem odzadu. Trať do Kútů vede cca k SSZ. Co se týče trávy, šel jsem dost na sytost.
|
|