498.104
Kliknte pro zobrazen vt fotografie.

pantograf



Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Pspvk: 2,467
Galerie uivatele
Mikulášský vlak "Eurocity" vedený znovuzrozenou perlou - jedničkovým albatrosem zde v úseku Devínske Jazero - Zohor
· Datum: 9.12.2009 · Zobrazen: 7825· Tra: SK 110 - Bratislava - Kúty - Břeclav· Datum pozen: 6.12.2009 ·
Rozlišení fotografie: 1024 x 636 Značka fotoaparátu: Canon
Model fotoaparátu: Canon EOS 40D Citlivost ISO: 320
Čas uzávěrky: 1/400 Použitá clona: f/5.6
Ohnisková vzdálenost: 34/1
Lokomotivn ada: 498.1


« dal ·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/BR-99-775-Pod_Oberwiesentahlem.jpg
<<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/242_201.jpg
<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/498_104_Dev_nske_Jazero_-_Zohor.jpg
·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/754074_090730U_1024.jpg
>
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/85_U_hot.jpg
>>
· dal »

Balwan

Registrovan: ervenec 2007
Bydlit: Kralupy pod Vltavou
Poet fotek: 189
Pspvk: 4,082
11.12.2009 12:41

pantograf: jo s tím uvolněním měl pravdu... při editu jsem se čísel nikdy nedržel :D
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
10.12.2009 23:47

re Balwan: ono je to někdy nelítostný souboj pocit z fotografie kontra neúprosná řeč křivek. Já někdy dělám fotku bez ohledu na čísla veden vyjádřením skutečnosti, jak to na mě na místě působilo. Pak bych se přikláněl k původní verzi.Pak je zde ovšem stránka technická, která opravdu ukazovala mě v jasech 234, což je neoddiskutovatelný nedošlap a po připomínkách kolegů jsem to reeditoval.Takto je to tedy podle čísel lepší, ovšem pocit na místě jsem měl trochu jiný. Já osobně, přes již zmíněné nedostatky jsem si do archivu uložil verzi předešlou. Takže nyní je to o posouzení vjemovém nikoli technickém a to můžeme mít každý jiné. Ovšem uvolnění vpravo bylo jako připomínka myšleno správně.
Balwan

Registrovan: ervenec 2007
Bydlit: Kralupy pod Vltavou
Poet fotek: 189
Pspvk: 4,082
10.12.2009 22:42

no abych pravdu rekl, mozna se mi o trochu libila vice ta ponurejsi, ale i tak to je to cajk Wink
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
10.12.2009 22:24

Na základě připomínek jsem povytáhl jasy a upravil expozici. Je jasné, že zde jde předně o první jízdu této mašiny po opravě a tak na lecos hledí jinak. No ale proč to nezkusit.Takto vidím jasy cca na 243, což by již mělo vyhovět. Počasí však bohužel nenahradím.Taktéž jsem to vpravo uvolnil.
Petr Holub

Registrovan: Bezen 2009
Poet fotek: 33
Pspvk: 1,308
10.12.2009 17:09

Domnívám se, že to přehlédnutí některých nedostatků udělal ten impozantní stroj. Jinak si myslím, že podexponované na jasech až po 230 je docela dost, zesvětlení v tomto případě udělá mnohé...
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
10.12.2009 15:00

re PzD: třeba nevadí, ať máš jakkoli pravdu, či to vidíš jinak. Smile
re paya: ta tečka je palička bodláku. Stejně večer udělám nový edit. Oficiální rekord 162 km/h ve Velimi udělala 106 dne 27.8.1964, to je ta co díky péči NTM úspěšně chátrá v Chomutově.
K 104 jestě zajímavost: administrativně je označena jako 994.071-9 , vyjímkou však toto označení nemusí být vně na plášti lokomotivy.
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
10.12.2009 13:08

to vážně nikomu nevadí že je to podexponovaný a vpravo povážlivě těsný? u fotek jiných autorů prší připomínky jak v lsitopadu a tady zatím jenom desítky do hodnocení, čím to je? srovnáním jasú se i z té téměř černé lokomotivy stane přeci jen trochu modrá
paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
10.12.2009 12:36

Patograf: Vláďo děkuju za fotografii tohoto skvostu Thumbs Up! avšak si dovolím jednu výtku, dole vlevo je nějaká tmavá tečka (asi jsi to přehlídl) nechci tě peskovat ale koukni na tu vteřinovou záležitost, když už takováhle rarita na kolejích Wink
Ještě otazka, to je ta lokomotiva jak udělala ten rychlostní rekord ve Velimi?
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
10.12.2009 11:30

Ano mašina je opravdu tmavěmodrá s takovým švestkovým nádechem.Řekl bych, že tady jel tak 80 km/h. Neřekl bych, že více. Odhaduji s ohledem na technické parametry hytláku za mašinou.V soupravě, kromě hospody, chatičky a salonu byl také vůz WG... což ani nevím co je.
klokan

Registrovan: Bezen 2007
Bydlit: Praha 9
Poet fotek: 332
Pspvk: 728
10.12.2009 09:30

TOMI. Černou vizáž albatrosu zřejmě způsobilo mírné protisvětlo a způsob focení. V originále je samozřejmě tmavě modrý až do fialova.
Petrys: Odhaduji že jel asi 100km/h, ale práce moc neměl, jelikož jak jsem už psal, strkala do něj ze zadu laminátka...
Tomi

Registrovan: nor 2008
Bydlit: České Velenice
Poet fotek: 47
Pspvk: 660
10.12.2009 09:19

Tak tohle je opravdový nářez...dokonce se mi více líbí tento černý Albatros než ten modrý Thumbs Up!práce
Demi

Registrovan: Leden 2008
Bydlit: Veselí nad Lužnicí
Poet fotek: 231
Pspvk: 2,969
10.12.2009 08:38

Krásná parní krasavice.I přes počasí pěkná fotka.Kouzelný je ten kouř jak letí přímo nad soupravou.
petrys

Registrovan: Z 2007
Bydlit: železný brod
Poet fotek: 73
Pspvk: 650
10.12.2009 08:21

Vláďo, moc hezký čéče, konečně změne od té naší 022 Smile
Jen malý dotaz, kolik si to tam svištěl?
klokan

Registrovan: Bezen 2007
Bydlit: Praha 9
Poet fotek: 332
Pspvk: 728
10.12.2009 00:49

Ovšem je nutno podotknout něco o způsobu vozby tohoto vlaku. Souprava měla překonat jakýsi TRIANGL,kde Albatros měl jet z BA do Kútů po "kotli", dále z Kútů do Trnavy po "uhlí" a do BA zase po kotli.Už sama souprava byla poměrně neobvyklá. Skládala se z moderních vozů pro EC/IC Vlaky. Samozřejmě, že tyto vozy nedisponují parním topením a tak byla na koci vlaku zařazena laminátka, aby topila. Ke všemu zklamání v Kútech nedošlo k výměně lokomotiv a tak se octla v čele Mikulášského vlaku laminátka a na jeho konci byla řazena 498.104, cisterna z požárního vlaku, služební vůz a na postrku tohoto 15-ti vozového monstra postrkovala "Zamračená" T478.1201. V rozkaze by bylo "nečinná s ohněm na roštu"
To bylo trošku zklamání. Možná větší než ze samotného počasí, které bylo pod psa Sad
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
10.12.2009 00:41

No i já mám pro tuto lokomotivu slabost. Představuje vrchol naší lokomotivní školy. Opravdu elegantní mašina. Ono od zprovoznění zase tak moc příležitosti nebylo. Při zkouškách tlačili eso pod EDB a toto byla vlastně premíéra. Fotek jsem již viděl dost, ale dokumenty ze stanic a to mě nevábí. Traťovka je jiné kafe i přes to nevlídno. Z celého dne mám tři výstřely. Nebylo to zrovna na honění. Prostě vybrat místo a jít do toho. Navíc při násvitu by zde byl problém. Slunce by bylo pod mírným úhlem odzadu. Trať do Kútů vede cca k SSZ. Co se týče trávy, šel jsem dost na sytost.
  Strana:  1 · 2dal

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.