371.004- 3 "Otík"
Kliknte pro zobrazen vt fotografie.

Pepanek



Registrovan: jen 2009
Bydlit: Praha
Pspvk: 57
Galerie uivatele
Holešovický Otík v čele EC 171 Hungaria...
· Datum: 19.1.2010 · Zobrazen: 5035· Tra: CZ 090 - (Praha -) Kralupy nad Vltavou - Ústí nad Labem - Děčín· Datum pozen: 26.12.09´ ·
Rozlišení fotografie: 1024 x 598 Značka fotoaparátu: NIKON CORPORATION
Model fotoaparátu: NIKON D90 Citlivost ISO: 200
Čas uzávěrky: 10/4000 Použitá clona: f/8.0
Ohnisková vzdálenost: 520/10
Lokomotivn ada: 371 ES 499.2


« dal ·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/749-162-Homolka-A.jpg
<<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/P1050188a.jpg
<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/DSC_0048_2.jpg
·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/5_6_20058-150-026-3-EC106-P.jpg
>
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/122_036-7.jpg
>>
· dal »

Pepanek

Registrovan: jen 2009
Bydlit: Praha
Poet fotek: 6
Pspvk: 57
21.1.2010 22:13

Paya: Tak tak, byla to dvojička Cargáckých Barun z Kralup... Chybama se prostě člověk nejlíp učí! Wink
paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
20.1.2010 22:14

Pepánek: Ano máš pravdu, na tu fotku si pamatuju, tuším snad nějaká "Bařule" to byla nemýlím li se.
Takovéto komentáře jsou opravdu přínosné a je opravdu dobré si je pamatovat při šotu i mě hodně si myslím pomohli a pomáhaji k řešení dalších všedních i nevš. kompozic a rád si je čtu protože zkušenosti není nikdy dost Smile
Pepanek

Registrovan: jen 2009
Bydlit: Praha
Poet fotek: 6
Pspvk: 57
20.1.2010 20:14

Jsem netušil (i když jsem byl Klokanem včas varován), že chybějícím koncem vlaku vyvolám tolik ohlasů a že se to až tolik dotkne vašeho estetického cítění a vnímání. :-) Zároveň jsem však neočekával nějaké přespříliš kladné přijetí a hodnocení, nicméně jsem rád za vaše reakce. Trošku rozvířit klidné vody není občas na škodu... Smile


Pantograf: Hodně velice podobná fotka, ze stejného místa a na podobně dlouhé ohnisko mi tu z důvodu trčících sloupů neprošla...
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
20.1.2010 16:53

Toto místo jsem zavrhl jako pro šoto nevhodné už za svých šotoušských začátků. Kdybych chtěl fotit od kolejí, ale i kdybych fotit od kolejí nechtěl. Zbalil bych si fidlátka a udělal bych si dvacetiminutovou (nerad se honim) procházku podle Vltavy až za nádraží Praha Sedlec. Zde je to stejně romantícké, nejsou tu (zatím) žádné bildboardy, kandelábry a jiný neřádstvo. Zde se skalky po pravé ruce se docela dobře fotí. Z nadhledu no prostě paráda. A za chvíli to už nepůjde páč do roka tam začnou stavět dálniční most přez Vltavské údolí. A bude po romantice. Z druhé strany po využití služeb převozníka (má dobré pivo) je to ještě lepší. A když si v létě přivstanete, tak do půl deváté než se zčeří hladina to nemá chybu. Vím o čem mluvím. Smile
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
20.1.2010 12:51

Již jsem se v tom smyslu vyjadřoval, uřízlá souprava je fakt blbá. Jak píše Morris, stačilo jiné ohnisko. A trochu pootočit foťákem. Řešilo by to nejen řízlou soupravu, ale i ty billboardy, které tu jsou. V Podbabě je kolizí dost. Naskýtá se i otázka zda to nezachytit takto: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/362243.jpg
paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
20.1.2010 11:04

Zababa: Je to těžký když popojedeš k bráně aby ti vynikl jiný detail (v mém případě sem chtěl mít kartáč hezky vidět)
Tak ti pak "někdo" napíše že by to mohlo být o sekvenci dříve, takže je to těžký a každému nelze vyhovět Wink
Dělá taky hodně to že vlevo je zbytečně moc masa které mohlo být použito k idealnímu záběru celku soupravy Sad
http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=3006&ppuser=148
Pavel Martoch

Registrovan: Prosinec 2009
Poet fotek: 107
Pspvk: 338
20.1.2010 10:44

Demi: 2 jedničky vozí až z Prahy
Demi

Registrovan: Leden 2008
Bydlit: Veselí nad Lužnicí
Poet fotek: 231
Pspvk: 2,969
20.1.2010 10:03

Víc v bráně mohl být Bastík najetý.Škoda té useklé soupravy.Asi stačilo málo hádám půl vozu či jeden a půl.Protože podle mě vozí dvě jedničky.Jak píše Morris víc se otočit vpravo a bude to lepší.Co se barev týče myslím si,že odpovídají.
Pavel Martoch

Registrovan: Prosinec 2009
Poet fotek: 107
Pspvk: 338
20.1.2010 09:32

No, malinko popojet k bráně TV bastík ještě mohl, ale to je drobnost, podstatnější je hlavně říznutá souprava, celkově vyšišované barvy a nešikovně trčící billboardy v pravém rohu, tohle se bohužel příliš nepovedlo.
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
20.1.2010 07:28

Pepánek: Tyhle soupravy jsou dost dlouhé. Musíš s tím počítat předem. Ohnisko 40mm by bylo dobré, vešla by se Ti tam celá. A zkreslení by se ještě neprojevovalo. Škoda těch bildboardů. Co zkusit jinej flek? Porozhlídni se po webu. Třeba na ŽP ve vyhledávači si zadej Sedlec, nebo jiné místní jméno a mrkni jak to dělají jiní. nemusíš zrovna opisovat ale něco Tě třeba napadne. SmileVymýšlet kompozici v momentě kdy to jede, je pozdě. Smile


Lukasek: Nechápu že takto dovedeš popsat chyby kolegů a své nevydíš. Wink
paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
20.1.2010 06:48

Pepánek: Velká škoda že se ti Hungarka s Otíkem nevešla celá když bývá 8 vozová, cedule v pravým rohu taky není moc fajnová a chtělo to trochu sytosti a kontrastu, škoda že si fotidlem nemířil vic doprava a možná by se vešla ale vono se mi to kecá viď Smile
Jinak je to celkem slušná fotka až na tyto neduhy Sad
Ono je to v těch obloukách těžký, stejně jako u nás na "podkrušnohorský"


Luksek: No zajímalo by mne s tím přepalem jak si na to přišel že to pálí a nedojeté? To chceš aby Bastík končil jako kde? Ufiknutá souprava je průser to jediné s tebou souhlasím.
Měl by si spíš hledat chyby u sebe když dokážeš Pepánka který se teprve učí takto stručně profesionálně zlynčovat Wink
LukSSek

Registrovan: nor 2009
Poet fotek: 19
Pspvk: 102
19.1.2010 23:12

Přepálené čelo,nedojeté,"uříznutá" souprava...

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.