M262.0209
Kliknte pro zobrazen vt fotografie.

pantograf



Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Pspvk: 2,467
Galerie uivatele
v poslední den platnosti starého GVD před administrativním zrušením trati zavítal na trať do Malé Morávky i speciální rychlík Červené Pečky - Kolín - Olomouc - Malá Morávka a zpět. Zde v úseku Světlá Hora - Rudná p. Pradědem zastávka z.
· Datum: 2.1.2011 · Zobrazen: 4330· Tra: CZ 312 - Bruntál - Malá Morávka· Datum pozen: 11.12.2010 ·
Rozlišení fotografie: 1024 x 728 Značka fotoaparátu: Canon
Model fotoaparátu: Canon EOS 7D Citlivost ISO: 200
Čas uzávěrky: 1/200 Použitá clona: f/8.0
Ohnisková vzdálenost: 35/1
Lokomotivn ada: 830 M 262.0


« dal ·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/0000VedutaA.jpg
<<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/T-435-OS-_-SPP10.jpg
<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/M262_0209_Mal_Mor_vka.jpg
·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/754-007-31.jpg
>
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/66382rg.jpg
>>
· dal »

pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
3.1.2011 22:34

re paya: bohužel provázelo nás poněkud špatné počasí. No v současné době žádná zvláštnost. Toto je asi poslední vlak, co do Malé Morávky projel. Přesto chvíli po tomto záběru se v mracích přeci jen objevila trhlina v mracích a tak jednu fotku máme nasvícenou ( viz. klokanova PFka ) pohledem z druhé strany. I zde je již čelo malinko líznuté.
V podtextu s touto jízdou mě napadla zajímavá úvaha: ten den jsme M262 najeli více jak 600 km, jeli jsme z Kolína, a po korodoru do Olomouce jsme měli jízdní doby jako běžný zastávkový rychlík. Přesto jsme přijeli s náskokem. Takže i více jak 50 let starý motorák (vyroben 1959) to v klidu zvládal. Navíc při celodenní cestě jsme byli v pohodlí. Představa, absolvovat tuto porci kilometrů v 810, či něčem "zelenožlutém" dvouosém "moderním", měl bych obavy o sedací část. To bych byl omačkaný jak po pouhých třech hodinách jízdy pendolínem z Ostravy do Prahy. Prostě těmto veteránům co do stránky pohodlí nelze nic vytknout. Jen 12V 170 DR si za tuto cestu spápl svých skoro 600 litrů nafty...
Jsem rád, že i přes nevlídné podmínky se to líbí.
Ještě payo malinkatou poznámku: loďák se přezdívá hlavně 41 remotorizovaným 830 na 831, což proběhlo v letech 1981 - 1991 výměnou spalovacího motoru 12V 170 DR za typ 6S 150 PV 2A, což je řadový stojatý šestiválec používaný v tlačných remorkérech. Odtud ona přezdívka loďák. Tato M262.0 je v původním provedení a v tak dobrém stavu, že pro ní je cesta napříč republikou naprostá hračka. Ostatně po jejím z mrtvých vstání v roce 2007 zvládl tento motorák přesun v trase Vrútky - Kolín v čase pod 5 hodin, což si zaslouží porovnání s nynějšími jízdními časy rychlíků.
paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
3.1.2011 11:15

Je to pěkný záběr Loďáku a dobře si to tam napasoval Vláďo. Hodně se mi líbí ty navátý čela od sněžení Smile

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.