DB 642 555-7
Kliknte pro zobrazen vt fotografie.

paya



Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Pspvk: 3,434
Galerie uivatele
Pravidelný spoj ze Zwickau do Karlových Varů zde před Sedleckou kde opustí trať č.142 a najede na trať č.140.
Zajímavost je, že i když vlak pokračuje po trati č.140 tak je stále až na dolní nádraží v Karlových Varech papírově veden stále na trati č.142
V pozadí Stará Role, mé bydliště Smile Ten Atomový hřib právě vypustil Palivový kombinát Vřesová
· Datum: 13.2.2011 · Zobrazen: 4067· Tra: CZ 142 - Karlovy Vary dolní nádraží - Johanngeorgenstadt· Datum pozen: 7.3 2010 ·
Rozlišení fotografie: x Značka fotoaparátu:
Model fotoaparátu: Citlivost ISO:
Čas uzávěrky: Použitá clona:
Ohnisková vzdálenost:
Lokomotivn ada: jiná/zahraniční


« dal ·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/T_435RG.jpg
<<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/754018_110212UU_1024_1.jpg
<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/642-555-7--7_3-2010-fin-hv.jpg
·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/0000-T-478a.jpg
>
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/Dkv_Ostrava_NEX_363-034-0-31_1-2011-final.jpg
>>
· dal »

paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
15.2.2011 20:15

Jabko: Roman ďíkas za osvětu a za Hřib Smile
Jabko

Registrovan: Z 2009
Bydlit: Karlsbad
Poet fotek: 17
Pspvk: 196
15.2.2011 18:46

No nevím Payo, v GVD lupen 533 jsou vlaky 17... bla, bla uvedené, a na 140 pro cestující dle mého názoru ne, boo vlastně do KV přijedou a odjedou, ale se 140 mají společného jen tu stanici KV (pouze přijede, odjede). A vedení na trati JŘ 142, je stejné jako na listu GVD 536 boo po ní jezdí. Jiné by bylo, pokud by jel např. ze SR a končil v KV horní. Alespoň takhle si to myslím a kdo ví více ať mě opraví.


Jinak ten hřib v pozadí je oukej. Smile
paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
13.2.2011 19:44

Pzd: Tomáši díky, komín srovnán Wink
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
13.2.2011 19:06

paya: Kdo si počká ten se dočká. Smile Nemohu cpát na sajtnu samé germánské lokotky. To by vlastenci nemuseli vydýchat. Smile! U Tebe to projde spíš. Páč blut není voda. Smile Fakt je ten že příležitosti k focení BR 145 nebude mnoho páč jsou určeny pouze k zácviku na všemi milované BR 182 tedy Taurusy. Pak teprve také budou vzácné staré dány BR 143. Posledně byla na tomto výkonu ještě jedna, nyní byly k vidění již pouze henom BR 145. No a za chvíli se zase vrátí ke svým nákladům u Railionu.
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
13.2.2011 19:01

o malej fous to padá doleva, když se dívám na komín
paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
13.2.2011 19:00

Kluci díky, jsem rád že se líbí. Já prostě to Desiro mám moc rád Wink
Ferdo jsem zvědavej na nějakou tu BR 145 Nah!
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
13.2.2011 18:40

Skutečně jsi měl dosti štěstí na sluníčko a sníh. Máš to hezké. Thumbs Up! Smile
bobo

Registrovan: Duben 2009
Bydlit: chodov u k.v
Poet fotek: 252
Pspvk: 2,495
13.2.2011 18:29

S těma mákladama je to o kousek lepší ted.Jezdí dost mixel a docela i dlouhý.Tvoje kultovní místo.Ten hřib je dost dobrej.
paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
13.2.2011 18:10

Díky Balwan Wink S tolika sněžnejma jsem ani moc nepočítal ale už taky začína docházet zimní střelivo
Ono těch slunečnejch dní moc nebylo. Ale díky tomu že ek. krize ustupuje tak tu začaly trochu víc jezdit náklady a Žatecký odklony jsou stále aktuální.
Dnes jsem se byl vyvětrat u trati a během půl hoďky 3 náklady na dvojesech, ale bohužel ponurej šedohnus a fotidlo jsem ani z brašule nevytahoval Sad
Balwan

Registrovan: ervenec 2007
Bydlit: Kralupy pod Vltavou
Poet fotek: 189
Pspvk: 4,082
13.2.2011 17:10

tož ta se povedla. Máš asi dost fotek se sněhem a sluníčkem na ráz vid? Ja bohužel ani jednu O:-)

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.