M 131.1302
Kliknte pro zobrazen vt fotografie.

pantograf



Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Pspvk: 2,467
Galerie uivatele
... kde jsou ty doby, kdy toto bylo běžné, aneb trocha té retrohistorie ze stanice Všeradice ...
· Datum: 20.3.2011 · Zobrazen: 5225· Tra: CZ 172 - Zadní Třebaň - Lochovice· Datum pozen: 20.9.2009 ·
Rozlišení fotografie: 1024 x 702 Značka fotoaparátu: Canon
Model fotoaparátu: Canon EOS 40D Citlivost ISO: 200
Čas uzávěrky: 1/500 Použitá clona: f/8.0
Ohnisková vzdálenost: 32/1
Lokomotivn ada: M 131.1


« dal ·
http://www.railgallery.cz/data/503/thumbs/M_262_0124_Bratkovice.jpg
<<
http://www.railgallery.cz/data/503/thumbs/2003_Luxembourg.jpg
<
http://www.railgallery.cz/data/503/thumbs/M_131_1302_koda_706_RTO_V_eradice.jpg
·
http://www.railgallery.cz/data/503/thumbs/556_036_Vern_r.jpg
>
http://www.railgallery.cz/data/503/thumbs/475_196_Hnilec.jpg
>>
· dal »

pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
21.3.2011 21:40

Payo, máš naprostou pravdu, je vidět, že je to tvůj šálek kávy.
paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
20.3.2011 22:33

Vláďo ja jsem to již věděl dopředu autobusy jsou moje také hobby. Také se tyto autobusy lišily tím že měly již dvoukřídlé dveře (originál čtyřkřídlé) a poslední typy dostávali Maďarské nápravy RABA.
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
20.3.2011 22:13

re paya: Bingo. Jak je to dnes v éře internetu jednoduché. Ano, je to přesně tak. Vlečňákem jsem jezdil jako malý špunt v roce 1974 z Prahy a.n. Pankrác do Vlašimi. V pátek a o víkendu tam vlečňák často jezdil. Dokonce existoval i jeden exemplář Škoda 706 RTO-K (kloubák). V Polsku se pak jako JELCZ kloubáky nějakou dobu montovaly. Dokonce dnes se originál RTO kloubák staví jako replika. Ale to je jen taková zajímavost mimo rámec železniční fotografie.
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
20.3.2011 19:25

V tomhle natřásadle jsem jel několikrát až na Slovensko. Na původních sedačkách bez opěrek hlavy. Fuj tajbl.
paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
20.3.2011 19:05

No podle světel. Tady jsou ještě ty originální oválné které "aerodynamicky" splívaj. Pak už byli ty kulaté s těmi chromovými rámečky.
Vlečňák tady ve Varech snad ani nebyl.
http://www.busline.cz/UserFiles/File/galerie-veteran/rto.htm
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
20.3.2011 18:43

Na tom krytu motoru jsem párkrát seděl. Tenkrát to nebyl problém, ale ještě radějí jsem jezdil ve vlečňáku. Pokud jel. To byla teprve zábava. Otázka do pléna: jak se RTO poznalo na první pohjed od licenčního výrobku JELCZ?
paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
20.3.2011 14:53

To je pěkné setkání legend. Na ten "Erťák" vzponínám když jsme v něm jezdily do školy v přírodě.
Strašně se mi líbil ten masivní kryt motoru potažený červenou kůží a hodiny ve tvaru kapky co byli na té plechové palubce.
Česká firma tuto limitovanou verzi vyrábí: http://shop.foxtoys.cz/zbozi/skoda-706-rto-csad-1958+id-706RTOCSAD.html

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.