475.196
Kliknte pro zobrazen vt fotografie.

Morris



Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Pspvk: 5,575
Galerie uivatele
Vzpomínka na poslední den SPP.
· Datum: 2.5.2011 · Zobrazen: 4073· Tra: CZ 251 - Žďár nad Sázavou - Nové Město na Moravě - Tišnov· Datum pozen: 5. 7. 2010 ·
Rozlišení fotografie: x Značka fotoaparátu:
Model fotoaparátu: Citlivost ISO:
Čas uzávěrky: Použitá clona:
Ohnisková vzdálenost:
Lokomotivn ada: 475.1


« dal ·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/0000---BR-772A.jpg
<<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/0000-J1.jpg
<
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/0000---475.jpg
·
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/BR-180.jpg
>
http://www.railgallery.cz/data/504/thumbs/0000---BRa.jpg
>>
· dal »

Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
2.5.2011 10:18

Petře: Otočil jsem to ještě o 1/2° do prava. Druhá zetka je v kolmici stejně jako madla schůdků na deflektorech. Smile Možná že je ta první zetka ťuklá buhví odkud ji vzali. Smile
Petr Holub

Registrovan: Bezen 2009
Poet fotek: 33
Pspvk: 1,308
1.5.2011 23:04

Určitě?! A kdybys pokračoval na zetku Smile Celkově to působí, ať už vezmeš usměrňovací plechy, musí být podkosené na obou stranách, dále je tu také stoupání.


Paya: S příchodem motorové trakce koncem 70tých let začali (nejen) pětasedmy nahrazovat v osobce a tak se na dožití přesouvali právě k vozbě nákladní zátěže. Asi takový nejzaritější výkon s 475 1 je znám v úseku z Lovosic do Litoměřic.
vitmar

Registrovan: Duben 2009
Poet fotek: 88
Pspvk: 1,090
1.5.2011 20:58

Super
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
1.5.2011 06:27

Paya: Díky, ohledně provozu 475 v posledních obdobích parní trakce, nevím. Jak jsem už někde napsal o železnici jsem se nějak nezajímal i když jsem ji vnímal. Ale vím že někdy začátkem 70 let když jsem se svými malými dětmi chodil na nádrsží dívat se na mašinky, říkal jsem si že nějak už je vidět málo parních lokotek, co děti měli tak rádi. V té době na osobácích jezdily u nás NDR zelené dvojpatráky vedené Sergeji. Předtím tak 5 let přesněji 1967 když jsem přišel do Neratovic jezdily na osobácích Rybáci nebo ty vagony s plošinou kam se chodilo kouřit. Vedeny byly nějakou to Všudybýlou. Posun na vlečce ve Spolaně byl parní!!!!!!!!!!!!!!! byť to je chemička a potom také Prasátky až později přišly Rosničky. Čoudy chuděry skončily rozřezány na šrotiští.
paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
30.4.2011 22:37

Parádní fotka. Líbí se mi mě i ty řádky v poli. Dobře vybranej flek na fotku Thumbs Up! Zajímalo by mě, jestly Šlechty tahaly ještě za běžného provozu náklady.
Jerry

Registrovan: Bezen 2009
Bydlit: Střední čechy
Poet fotek: 36
Pspvk: 1,077
30.4.2011 21:23

SPP aneb nikdy nekončící příběh Wink ,už se těším na letošek,akorát nevím kdo sem bude dávat fotky když ty budeš ve Francii Smile!
Balwan

Registrovan: ervenec 2007
Bydlit: Kralupy pod Vltavou
Poet fotek: 189
Pspvk: 4,082
30.4.2011 19:06

krapet přeostřené, ale ta atmosféra je výborná
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
30.4.2011 17:23

Petr Holub: Díky za upozornění, jednokolka to už není, opraveno číslo. Stran náklonu do leva nevím použil jsem nástroj ubdélník přiložil k čelníku je to vodorovný. Načeš jsem ho přiložil k hraně hytláku a je kolmá. Tak nevím. Smile

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.