498.022
Kliknte pro zobrazen vt fotografie.

pepa z depa



Registrovan: erven 2007
Pspvk: 1,497
Galerie uivatele
· Datum: 5.4.2012 · Zobrazen: 10454· Tra: CZ 124 - Lužná u Rakovníka - Žatec - Chomutov· Datum pozen: 10.12.2011 ·
Rozlišení fotografie: x Značka fotoaparátu:
Model fotoaparátu: Citlivost ISO:
Čas uzávěrky: Použitá clona:
Ohnisková vzdálenost:
Lokomotivn ada: 498.0


« dal ·
http://www.railgallery.cz/data/507/thumbs/By_ice-M262_1117.jpg
<<
http://www.railgallery.cz/data/507/thumbs/0000---Polepy-A.jpg
<
http://www.railgallery.cz/data/507/thumbs/IMG_4602mal_.jpg
·
http://www.railgallery.cz/data/507/thumbs/DSC_2920_3.jpg
>
http://www.railgallery.cz/data/507/thumbs/Fichtelbergbahn.jpg
>>
· dal »

pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
7.4.2012 00:21

Morris: Když myslíš. Vyzkoušej si sám a uvidíš. Smile
Balwan

Registrovan: ervenec 2007
Bydlit: Kralupy pod Vltavou
Poet fotek: 189
Pspvk: 4,082
6.4.2012 17:08

jemu osobně to bude asi jedno, ale kdo chce poslouchat řeči typu, že nejde o nic uměleckého Smile
pantograf

Registrovan: erven 2007
Bydlit: Praha 5
Poet fotek: 470
Pspvk: 2,467
6.4.2012 12:46

k části tvého komentu : zirecek: Já na fotce také nic uměleckého neshledávám a vložil jsem ji do sekce depo. Do této "umělecké" ji přeřadil přes můj nesouhlas, po předchozím schválení v původní sekci třemi admisnistrátory, pantograf se slovy, že tam fotka podle regulí galerie patří...... výňatek z původních pravidel RG: ... chápeme, že záběry objektivy fisheye jsou uměleckým záměrem .....
Nevidím důvod, proč by to nemělo být v sekci umění. Pokud to mermo mocí chceš mít ve stanici, mohu ti to přeřadit.
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
6.4.2012 08:14

Pzd: Udělal jsem si zkoušku ze vzdálenosti 1,80 m mě to zabralo caa 2,60 m samosebou na šířku. Na víšku by to tedy bylo nějakejch 1,70 cm. Zabralo to celou moji trucovnu, se psacím stolem 1,70 mm. zleva zdí s oknem a zprava celé dveře. Domnívám se že s zády u tendru by to bylo i na obě boční okénka. Ovšem zkreslení je odpovídající. Smile Jinak nevím zda vůbec existují rybyny pro HF.
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
6.4.2012 07:09

morris: moc ne, těch 16mm je častokrát málo i ve velké kuchyni, třeba 486.0
Morris

Registrovan: Srpen 2007
Bydlit: Střední Čechy
Poet fotek: 472
Pspvk: 5,575
6.4.2012 06:52

Petře v "kuchyni" by to šlo bez problému i s 10 - 24 co mám já. To i v malé "kuchyni"
paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
6.4.2012 03:43

pzd: Děkuju za vysvětleni Smile
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
5.4.2012 22:47

od 11 do 13mm s lehkým ořezem nebo 14-15mm bez ořezu by se dalo použít, přibalím do brašny abys eventuálně vyzkoušel, ale na APS-C to není úplně to správný vořechový, ale jde to úspěšně použít
Petr Holub

Registrovan: Bezen 2009
Poet fotek: 33
Pspvk: 1,308
5.4.2012 22:38

No právě, proto mě to i zajímá, když jsme řešili nějakou optiku ideální do "kuchyně".
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
5.4.2012 22:13

PH: Petře, fotil jsem to tímhle:
http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-EF-8-15mm-f-4-L-USM-Fisheye-Lens-Review.aspx
jsem ti kdysi říkal, že si to chci pořídit na blbnutí. Smile
Petr Holub

Registrovan: Bezen 2009
Poet fotek: 33
Pspvk: 1,308
5.4.2012 21:45

Si vyndal kukátko z vchodových dveří?! Smile Čím si to fotil? Jsou tam vidět i okraje objektivu s aberací, takže to nebude softwarově. Mimochodem podobný záběr, dokonce 170°, má i kamerka GoPro Hero.
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
5.4.2012 18:32

paya: Úhel záběru je při tomto ohnisku něco přes 160st. a vlevo by už v záběru bylo slunce resp. jen vypálený neohraničený flek, proto je fotka takto oříznuta. Na rovné ploše boku tendru nic tak zajímavého nevidím. :-)
pepa z depa

Registrovan: erven 2007
Poet fotek: 14
Pspvk: 1,497
5.4.2012 18:25

zirecek: Já na fotce také nic uměleckého neshledávám a vložil jsem ji do sekce depo. Do této "umělecké" ji přeřadil přes můj nesouhlas, po předchozím schválení v původní sekci třemi admisnistrátory, pantograf se slovy, že tam fotka podle regulí galerie patří.
S případnými připomínkami se tedy obrať na něj a ne na mě.
Měl by sis vyzkoušet co udělá úprava v APS s fotkou, když nasimuluješ přehnaně široké ohnisko. Tady je snad vidět, že to muselo být foceno rybím okem, protože je všechno ostré. Doporučuji si něco zjistit o objektivech různých ohnisek a konstrukcí, aby tě nenapadaly takové koniny, že se dá toto nasimulovat v nějakém softwaru.
zirecek

Registrovan: Bezen 2012
Bydlit: Morava
Poet fotek: 44
Pspvk: 194
5.4.2012 15:52

Umelecky zamer v tom nevidim temer zadny. Prvotne me dokonce napadlo, ze autor upravil v APS "klasickou" fotku do teto podoby jako reakci na diskuzi u jeho predesleho snimku, :-).
paya

Registrovan: nor 2009
Bydlit: Západ České Republiky
Poet fotek: 283
Pspvk: 3,434
5.4.2012 14:50

Mě moc nesedí že postava fotografa pzd není celá Sad Já už si na takovém detailu také jednou vylámal zuby a ten tendr tam hohl být také celý.
Nevím jestly však v této technice focení není nějaké omezení že je to takto vlevo ufiknutý.
Chápu že je to takto umělecký záměr ale já bych takto určitě nefotil Wink
  Strana:  1 · 2dal

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.