klokan
Registrovan: Bezen 2007 Bydlit: Praha 9 Poet fotek: 332 Pspvk: 728
|
|
jo tak na tyhle indiány jsem zapomněl, pravda
|
|
Morris
Registrovan: Srpen 2007 Bydlit: Střední Čechy Poet fotek: 472 Pspvk: 5,575
|
|
Klokan: Ale máme, a původem z Indie.
|
|
klokan
Registrovan: Bezen 2007 Bydlit: Praha 9 Poet fotek: 332 Pspvk: 728
|
|
Pavle, díky za doplnění...Ještěže tu nemáme indiány co by vyrhali železnému oři koleje
|
|
Honzinus
Registrovan: erven 2011 Bydlit: Praha / Velká Skrovnice Poet fotek: 79 Pspvk: 1,331
|
|
Pavel Dokoupil
Registrovan: ervenec 2007 Bydlit: Brno Poet fotek: 423 Pspvk: 1,768
|
|
Pavel Dokoupil
Registrovan: ervenec 2007 Bydlit: Brno Poet fotek: 423 Pspvk: 1,768
|
|
Lokomotivy 742 (postaru T466.2) byly vybavovány dvojčlenným řízením z výroby od čísla 061. Zásuvky byly umístěny jen na zadní straně rámu, čili se nepředpokládalo spojení předními čely - důvodem měla být snadná dostupnost obou stanovišť strojvedoucím. První lokomotivy ČD se dočkaly zásuvek vpředu až v roce 2004.
Soukromníci si ovšem začali lokomotivy 740/742 vybavovat oboustranným 2čl řízením zhruba od roku 97, protože na rozdíl od rigidních ČD přišli na to (heuréka!!!), že je z kabiny přes zadní představek nesrovnatelně lepší výhled, což má obrovský vliv na bezpečnost provozu. Takže - soukromníci jsou k vidění i jako amíci.
Soukromě považuju jízdu motorem vpřed za zhovadilost, protože na rovném úseku vidíš obě kolejnice na poměrně velkou vzdálenost, při jízdě levým obloukem nevidíš ani, jestli indiáni nevytrhali koleje.
|
|
klokan
Registrovan: Bezen 2007 Bydlit: Praha 9 Poet fotek: 332 Pspvk: 728
|
|
Pěkné... Mám jeden postřeh. Amerikáni, kteří mají v podstěte jen lokomotivy tohoto ražení, tedy budka v 1/3 karoserie, tak vždy řadí mašiny ve dvojicích tak, aby jely budkou vpřed, ale u nás se téměř vždy potkávám s řazením budka vzad a jízda po "motoru"
|
|
vtou
Registrovan: erven 2008 Bydlit: severozápad = karlovarsko Pspvk: 1,349
|
|
Morris
Registrovan: Srpen 2007 Bydlit: Střední Čechy Poet fotek: 472 Pspvk: 5,575
|
|
Hezké, líbí.
|
|