Warning: mysql_query(): Unable to save result set in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/stats.php on line 21

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/stats.php on line 22

Warning: mysql_query(): Unable to save result set in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/stats.php on line 31

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/stats.php on line 32
 Railgallery - Velikost snímku - AKTUALIZOVÁNO!

Velikost snímku - AKTUALIZOVÁNO!

Vážení přátelé, fandové železnice,

dávno jsou ty tam časy 17 palcových monitorů. Dnes se setkáváme spíše s velikostí přesahující 20" a tak jako první z českých železničních webů přicházíme s možností vložit fotografie s velikostí až1280 x 1280 pixelů v případě čtvercového formátu. Doporučená velikost snímku na "ležato" je tedy od nynějška 1280 x 854 px...

Vážení přátelé, fandové železnice,

 

dávno jsou ty tam časy 17 - ti palcových monitorů a fotoaparátů s čipy o velikosti 3,2 MPix . Dnes se setkáváme spíše s monitory o velikostí přesahující 20" a dnešní fotoaparáty hravě překonávají hranici 15 Mpix  a tak jako první z českých železničních webů přicházíme s možností vložit fotografie s velikostí až 1280 x 1280 pixelů v případě čtvercového formátu. Doporučená velikost snímku na "ležato" je tedy od nynějška 1280 x 854 px, respektive 854 x 1280 v případě kompozici na "stojato". S tím samozřejmě zvyšujeme i datovou velikost snímku a to z původních 400kb na dvojnásobek. Nově tedy může mít fotografie až 800kb. Tato změna odpovídá současným trendům vývoje počítačové a digitální fotografické techniky.

 

Věříme, že tuto změnu uvítáte a dále nám zachováte přízeň.

 

Team RAILGALLERY.CZ

Jaké používáte nejčastěji rozlišení na svém monitoru
1024 x 768 px
zacatekstredkonec 5335 (36%)
1280 x 800 px
zacatekstredkonec 2375 (16%)
1600 x 1024 px
zacatekstredkonec 2463 (17%)
1920 x 1080 px
zacatekstredkonec 2269 (15%)
jiné...
zacatekstredkonec 2225 (15%)
Počet hlasujících: 14667


<Starší | tento článek | Novější>

Napsáno: 29. 7. 2012, 14:41 | Přečteno: 6929x | Kategorie: Aktualita | Napsal: klokan |

Komentáře: 35

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Morris
Fajne, dobrý počin. Z leteckých galerií jsem na takový formát zvyklý. Díky.
Odpověď | 2012-07-27 11:14:30

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. marass
Souhlasím s Ferdou, je to rozhodně plus.
Odpověď | 2012-07-27 11:42:20

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Morris
Pokusil jsem se nahrát fotografii o rozměrech 1280x818, 782kb byla odmítnuta skrze rozměry. Při výšce 818 se nejedná o žádný nudloid. v porovnáním s 854! Ostanně zde v vedle v náhledech podobné jsou.
Odpověď | 2012-07-27 12:29:54

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. klokan
Chybička se vloudila a nyní by mělo vše fungovat. Nicméně myslím, že to byla chybka menší než při rozjezdu centrálního registru vozidel.

Vítek :)
Odpověď | 2012-07-27 13:52:32 | Příspěvek upraven: 2012-07-27 14:32:31

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. pantograf
No jestli to nepůjde, měli bychom vyzvat k rezignaci.
Ale i registr vozidel už funguje. Aby ne, dnes není úřední den :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Odpověď | 2012-07-27 13:55:07

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. klokan
OK, Dávám svůj post k dispozici, jako ministr Dobeš :)
Odpověď | 2012-07-27 14:32:01

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Morris
Zkusim to znova. Doufám že s tím bude méně trápení než s centrálním registrem. :-D
Odpověď | 2012-07-27 14:57:41

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Morris
Takže na druhý pokus už to bylo OK. Takže žádnej drábek nebude. :-D
Odpověď | 2012-07-27 15:09:40

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. klokan
Dobeš :)
Odpověď | 2012-07-27 15:23:37

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Morris
Promiň Dobeš, já si je ty mediální hvězdy pletu. :-)
Odpověď | 2012-07-27 15:27:47

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Honzinus
hustý
Odpověď | 2012-07-27 19:55:10

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Chary
Počin chvályhodný, zajisté si to řekne o nějaký diskový prostor navíc, což ani to není v dnešní době velký problém, leč dovolte menší úvahu, v reakci na Honzinovo "hustý".

Změnou rozlišení o 256pix v každém směru (125%) je sice fotka papírově 1,5x pixelovatější, ale jako pokrok to není žádný zázrak. Doba 1024 pixelových čtrnáctek je skutečně dáááávno za námi, ale stejně tak i 1280 pixelových sedmáctek, ne? Mně stojí na stole 1920x1200, copak jsem jediný?

Když už dělám změnu, udělal bych to aspoň na úroveň "1080", neboli 1620x1080(158%, 2,5x víc pixelů), aby to teda už stálo za to a dalo se o tom psát :-)

Jistě, 254 pixelů na šířku je určitě pozitivum, ale... i když tu žádný fotky nemám a nejspíš ani mít nebudu, jo takhle 1620x1080, to by bylo terno, to by byl kauf, to bych si i já skutečně řekl "tak to je hustý, to jsem zvědav na výsledky". Ale 1280? ;-)

Mimochodem, ve zprávě se píše, že změna odpovídá současným trendům. Hezké. Ale současný trend je mít na stole alespoň 22" a 1920x1080 ;-)
Odpověď | 2012-07-28 19:30:25 | Příspěvek upraven: 2012-07-28 19:32:12

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Morris
Chary. Zajímavej příspěvek do diskuse, která již leckde například v šotoklubu probíhala. Stále je to dilema, jak vůči zlodějům. Diskový prostor tak velikým problémem není, to je řešitelné. Problémem je čím dál větší resampl dnes již často 18 megovejch fotek a jejich komprimace.
Odpověď | 2012-07-28 20:13:41 | Příspěvek upraven: 2012-07-28 20:14:40

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. klokan
Chary: Díky za příspěvek. Určitě jsme zvažovali i 1920x1080 (což by odpovídalo full HD), ale dospěli jsme ke kompromisu... Mezi domácími monitory, notebooky a případnými "Zloději" fotek. Ovšem k zamyšlení to je... Uvidíme :)
Odpověď | 2012-07-28 20:33:08

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Chary
Tak zloději, jistě. Ukrást fotku v 1024 a použít ji pro nějaké komerční účely taky jde, vždyť z toho jde celkem v klidu tisknout 9x6 cm při fototisku 300dpi, navíc jsou to často kvalitní ostré edity, takže při nižším požadavku na výsledek klidně i 15x10, do komerční brožury stačí i méně.

Rozhovoř se ale na to téma "Problémem je čím dál větší resampl dnes již často 18 megovejch fotek a jejich komprimace."

Já jsem resamploval i 30mpx panoramata a nějak jsem s tím problém neměl, naopak, kvalita ve výsledku je lepší než když se to dělá třeba z 5mpx. Takže s čím bojuješ? Komprimace? Resampl?

Když se zvětšil počet pixelů 1,5x a datový objem 2x, je to jistě snažší se "do toho vejít", ale to snad nebyl problém ani předtím, ne? Nebo jsi schopen pouhým okem z běžné pozorovací vzálenosti vidět rozdíl u fotky 1024x682 @ 400 a 500 kB?
Odpověď | 2012-07-28 20:35:30 | Příspěvek upraven: 2012-07-28 20:39:50

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. klokan
CHARY: no co se týče zmenšení na 1024x683, tak při uložení na 400kb pomocí funkce "Uložit pro WEB a zařízení" PSP jsem se dostával na šavli "kvalita" kolem 65%-80%, když jsem tam dal 100% tak fotka měla kolem 650-700kb, Dnes jsem dělal nějaké fotky v novém rozlišení tedy 1280x854 a na hranici 800kb jsem s kvalitou na 91%

Co se zlodějů týče. Máš pravdu, že i dobře zeditovaný snímek 1024x683 se dá použít místy až do rozměru 10x15cm. Kdysi dávno jsem zkusil stáhnout z netu fotku, která měla cca 300kb a nechal ji udělat na 9x13 a byla v pohodě koukatelná.
Odpověď | 2012-07-28 20:50:02

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Morris
Chary: Já osobně s resamplem problém nemívám. Ale rači se na svém 22" monitoru dívám na větší fotku než tu 1024,
Odpověď | 2012-07-28 20:51:17

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Honzinus
Tak já mám monitor 1600 x 1200 a jsem spokojen. ;-)
Pro zatím souhlasím s velikostí 1280p. ;-)

Jinak doufám, že se podobného počinu dočkáme brzy i na žp. ;-)
Odpověď | 2012-07-28 20:59:47 | Příspěvek upraven: 2012-07-28 21:03:14

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Chary
Pomineme, že Honzinus != správce zdejší galerie, kde správce je skutečně správce a nikoliv "jen screener"...

"Tak já mám monitor 1600 x 1200 a jsem spokojen. Pro zatím souhlasím s velikostí 1280p. "

A proto nikdy nebudeš vizionář. Nesleduješ trendy? Udělat v roce 2012 změnu v tomto duchu a rozsahu s tím, že ani já sám nemám relativní dostupný vrchol technologie a tak je to vlastně dostačující, mi nepřijde příliš prosíravé.

Srovnání - neřešíme poníze, protože nastavit limit v galerii nás nestojí o to víc, o kolik tam napíšem.

Mám kompakt 3xzoom 38-114, 4mpx, umím fotit, technika mě omezuje a pořídím si 6 MPx APS-C zrcadlovku se setovým špuntem a rychlostí 3 FPS. Je to proti mejdlu jistě pokrok a prozatím je to dobrý, ale proč si nepořídit rovnou něco pořádnýho, aby to zase chvíli vydrželo?

Digitální fotografie má v ledasčem hodně společného s oborem IT.

Když se představilo listopadu 2008 rozhraní USB3, nebylo mnoho zařízení, která by dokázala jeho potenciál využít aspoň ze zlomku. Dnes po čtyřech letech máme flashdisky, které umí rychlosti kolem 200MB/s, USB3 externí plotnový disky jsou někde mezi 100 a 150MB/s u špičkových zařízení a přitom teoretická rychlost sběrnice je 625MB/s. Proč to teda tehdy dělali tak hrozně pokrokový, když to nikdo nedovedl využít? I tehdejším pevným diskům by stačilo nějakých 70-100MB/s proti teoretickému stropu 60MB/s sběrnice USB2.

Další analogie z oboru IT je u sběrnice SATA ve specifikaci 6 Gb/s. Teoretická rychlost 715 MB/s byla v červenci 2008 v komerčním užití jak Startrek. A hle, dnes máme SSD přesahující 550 MB/s.

Možná u zrodu byli lepší vizionáři než Honzinus ;-)
Odpověď | 2012-07-28 21:39:09 | Příspěvek upraven: 2012-07-28 21:43:42

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Honzinus
Jardo, moc to hrotíš, kolik lidí má vrchol technologie? Máš ho ty sám, jo? Já uvádím, že 'prozatím' souhlasím. Nebráním se do budoucna ještě větším fotkám.
Jinak když už ti tolik záleží na velikosti fotek zde na RG, tak doufám, že se dočkáme i na žp. Třeba zítra ráno rozkliknu žp a tam bude novinka 1900px. Nechám se překvapit.
8-|

Jo a jak se liší screener od správce? Zas tolik do termínů nevidím. Konám dle svého nejlepšího uvážení, objektivně a sám za sebe.
Odpověď | 2012-07-28 22:02:38 | Příspěvek upraven: 2012-07-28 22:04:17

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Chary
Screener pouští fotky, zatímco správce činí a rozhoduje o dalším dění kolem věci. "Správce" má pod palcem programátory, screenery, korektory... správce je něco jako manažer, zatímco screener jen mačká zelenou a červenou ;-)

Morris je tuším screener, ale není manažer, nerozhoduje o vývoji, že?
Už chápeš?

Hrotím? Jak píšu, nejsi vizionář. A nebudeš 8-|

Když už se něco tak zásadního mění a dělá se kolem toho takový halo, jakože "první galerie na českém železničním nebi která nabídla 1280", tak bych to už dělal pořádně. Na ŽP změny nečekej, momentálně není změna rozlišení v prioritách a stále pojedeme ono nudné "sice obyčejnou, mizernou a nuzáckou 1024, ale pořádně udělanou", což je pro nejednoho lepší, než 1900 pix, ale fotka na dvě věci ;-)

A vrchol technologie? Hádám, že právě ne já sám. Můžem udělat průzkum, jaké nativní rozlišení mají lidé v galerii. Sám píšeš o 1600, copak pro "silný a hluboký umělecký zážitek" prohlížíš fotky ve webovém prohlížeči s menu nahoře a bílým okolo? Vážně? 8-o

Copak se klíčové změny dělají pro "dnes"?
Odpověď | 2012-07-28 22:15:59 | Příspěvek upraven: 2012-07-28 22:24:46

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Honzinus
Tak já jsme hlavně screener, ANO / NE to je moje. ;-)
Správce je hlavně Vítek, ten dělá nejvíc kolem webu.

"ale pořádně udělanou" fotku - tak to je moje zbožné přání! Jenže máme výběr fotek jaký máme, autoři tolik nenalejvají jako na žp. Vy tam prostě máte velkou navštěvovanost a tudíž větší výber fotek. Jinak jistě víš, že přimět některé autory aby fotku upravili znovu je těžký úkol. A aby ji udělali uplně dokonale, to už je v podstatě nemožné, to dokáže pár lidí.

Jiinak já žádný halo nedělal, ani jsem tu zprávu nepsal. Dozvěděl jsem se to až po přečtení. Moje hlavní funkce zde je schvalovat fotky a radit s editem, chod webu přenechávám kolegům.
Odpověď | 2012-07-28 22:35:31

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Chary
Bohužel statistika toplist zdejší stránky nejspíš nefugnuje dostatečně dobře, mohu vycházet jen ze ŽP. V době posouzení 7704 vstupů, rozlišení větší než 1280 - 5275, tj. 68,5%. Rozlišení 1600 a více - 1700, tj. 22%. Dnes. Kéž bych si na to vzpomenul za rok a poměřil vývoj.

Každý, kdo dělá nějaké změny k lepšímu ti potvrdí, že se to nedělá "na dnešek", ale do budoucna. Nebo chceš předělávat galerii vždy, když nějaký parametr přesáhne tolik a tolik? Až bude víc jak 30% lidí používat rozlišení 1400 a víc (teď 28%), dáme fotky na 1400. A až bude víc jak 30% lidí používat rozlišení 1500 a víc, dáme 1500. 8-|
Odpověď | 2012-07-28 22:42:29

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Chary
Ale jistě, tys žádný halo nedělal, ty máš svojich 1600 a "máme 1280" je pro tebe hustý. Nj. Ty děláš změny v rozsahu 25%. Máš 400 GB fotek, koupíš 500 GB hardisk. Já koupím 1,5-2 TB, protože mi to vydrží na další roky. Dále se asi nemá smysl o tom bavit. Obzvláště když ani jeden z nás o týhle galerii nerozhodujeme :-D
Odpověď | 2012-07-28 22:44:12 | Příspěvek upraven: 2012-07-28 22:58:05

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Chary
Klokane, 800 kB je opravdu změna k lepšímu, o tom není pochyb. Kdo neumí komprimovat do 400, má to o něco snažší. 800 kB na 1280 je jako 512 kB na 1024. Určitě se najdou lidi, který se do 400 vešli horko ťažko. Ale věřil bys, že u nás je problém i komprimovat do 400? 8-| Samozřejmě, rozdíl mezi 400 a 440 kb těžko poznáš, ale lidi nalejvaj i 250 kB a tam to už skutečně poznat jde.
Odpověď | 2012-07-28 22:48:04

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Honzinus
Ano, se mnou asi nemá. Případné další postřehy a návrhy můžeš adresovat majitelům webu. Já jen říkám, že pro mě je přechod na 1280p krok dopředu. A neříkám to kvůli velikosti mého monitoru, prostě obecně. Až přijde doba, dá se klidně 1600p, nic kompliikovaného to není. Já o tom nerozhoduju. Snad si rozumíme. ;-)
Odpověď | 2012-07-28 22:51:12

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Chary
Ano, rozumíme. Jen mi přijde zbytečné dělat tak malou změnu, když už teda změnu dělám. Stěhovat se z bytu 30 m2 do bytu 37 m2 a "takovej humbuk".

Nic víc za tím nehledej ;-)
Odpověď | 2012-07-28 23:00:52

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. pantograf
Chary, já jsem předně rád, že bedlivě sleduješ dění okolo a tato vítaná změna ti neunikla. Jsem přesvědčen, že tato změna je jen a jen k lepšímu. Protože pokud u rozměru 1024 x xxx zvětšíš pouze objem dat, je to vpodstatě na pendrek. Ve spojení se změnou rozlišení je to však krok kupředu. Samozřejmě na toto téma se diskutovalo a diskutuje napříč fotoweby a některé např. letadýlkařské toto již používají. V kontextu železniční fotografie jsme se však rozhodli tento krok konečně udělat my. Nastavená velikost je výsledkem dlouhodobého zkoumání, co by přispělo zkvalitnění. 1280 x xxx o velikosti 800 kB je logickým výsledkem těchto zkoušek. Ano, je zde riziko krádeží, ale krade se a krást se bude, to je fakt. A tedy pokud bude chtít někdo fotku šlohnout, prostě to udělá a je jedno zda 1024, nebo 1280. Hovoříš o malé změně, ale RG je již dnes připravena na rozměr tzv. Full HD. S ohledem na uživatele a běžné domácí počítačové vybavení je nastavení na 1280 x xxx kompromisem pro všechny, protože ne každý používá 19 nabo 22 palcové monitory, ale fotky si prohlíží třeba na NB na cestách, či v kanceláři. Potom toto rozlišení je logickým posunem. Prostě jsme pouze přešli od slov k činům.
Závěrem snad jen k tvé poznámce o screenerech, či mačkačích červených a zelených: Přestože RG je vlastněna a také výhradně financována mnou a Vítkem, tak ti screeneři jsou hlavně členové produkčního teamu, kteří svými názory a nápady spolutvoří tuto galerii a v neposlední řadě aktivně spolupracují s autory. A to z prostého zájmu o dění a chuti podílet se na vývoji a chodu galerie.
A o slušně udělané fotografii ať 1024 x xxx na 400 kB či 1280 x xxx na 800 kB se bavit by bylo házení hrachu na stěnu. Ač si můžeš myslet cokoli, Honzinus je členem teamu sice krátce, ale dělá svou práci dobře. A navíc níkdo nedělá humbuk. Pouze došlo k oznámení a to logickému, že byla provedena změna a autoři mohou tyto parametry používat.
Odpověď | 2012-07-29 01:12:58

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Morris
Chary: Morris byl v tomto duchu byl v tomto duchu screener. Ale již nějakou dobu není. Pouze čas od času zde nějakou tu fotku vywebím. Dal bych velmi důraz na slovní spojení, "čas od času". :-)
Odpověď | 2012-07-29 07:22:53 | Příspěvek upraven: 2012-07-29 07:23:30

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Chary
Morrisi, omlouvám se, že jsem Tě mylně pokládal za člena týmu. Nj, čo bolo, to bolo.

Každopádně jsem zvědav na první fotku ve 1280@800.

Ono by to šlo vzít i obráceně, přesně proti duchu toho, o čem tu celou dobu píšu. Máte statistiku návštěvnosti s ohledem na rozlišení uživatelů? Zdejší toplist nefunguje zcela správně, proč?

Proč se ptám, jaké je nejběžnější rozlišení a co je nejotravnější při koukání na fotky?
Odpověď | 2012-07-29 08:00:23

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Morris
Chary: Terasky som majorom. :-)
Odpověď | 2012-07-29 08:03:24

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. marass
Chary a ostatní: Já tedy mám monitor o rozlišení 1280x1024 pixlíků a v budoucnu zatím asi nebudu mít možnost rozšíření. Pro mě je 1280px dostatečných a samozřejmě až bude možnost většího monitoru tak asi využuju. Jenže zatím jsem jen chudý student českotřebovského gymnázia, tak to zas tak na brzo nevidim.
Odpověď | 2012-07-29 08:14:15

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. Honzinus
No já mám pocit, že humbuk dělá někdo jiný než členové týmu RG. :-D
Je přeci jasné, že se tato změna musela oznámit, ne? Navíc v té zprávě není napsaná nepravda. Jak prosté! ;-)
Já osobně jsem pro nechat zatím na zkoušku 1280p a později klidně zvednout na full HD, tedy 1900p. Technicky to není nic komplikovaného. ;-)
Odpověď | 2012-07-29 09:16:51

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. klokan
Přátelé, nastavení galerie na 1900p či jiné rozlišení je otázka asi 1 minuty. Co se prostoru na hostingu týče, to je otázkou několika dnů a máme předjednány dobré podmínky. Samozřejmě že s nastavením na Full HD bychom museli zvětšit také datový objem na fotku a to nejméně na 1024kb.

Ad Toplist: Bohužel sledovačka na galerii "Na vrcholu" nemuí sledovat rozlišení monitoru. Není se tedy o co opřít. Nicméně nové rozlišení je povolené nikoli povinné. Pokud budou mít autoři zájem, mohou stále vkládat ve formátu 1024p s tím, že dotový limit je 800kb.

Chary: V rozlišení 1280p jsou již 2 fotky na galerii. Tu první vložil Morris... Takže můžeš ukojit svou zvědavost :-)
Odpověď | 2012-07-29 11:54:57 | Příspěvek upraven: 2012-07-29 12:04:43

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. klokan
Abychom ukolčili debatu o tom, jaké je nejvhodnější rozlišení, rozhodl jsem se udělat anketu...

Ještě malý dovětek k termínům "Správce" a "Screener"


Pokud použiji Charyho vysvětlení pojmu Screener a Správce, tak na RG jsou spíše správci, jelikož je většina kroků v souvislosti s provozem a vývoje webu diskutována na otevřeném fóru se všemi členy produkčního týmu, tak tím pádem mají vliv na vývoj galerie v tom smyslu, jak píše Chary. Láďa a já jsme v tomto pojetí těmi styčnými důstojníky s programátorem a formulujeme zadání, které je před tím diskutováno s ostatními.
Odpověď | 2012-07-29 14:49:36
Přidej komentář
Jméno
Kontrola Zadejte číslo pět
Text

:-)
:-D
:-(
|-/
:-[]
;-)
8-|
8-o
Tlustě | Podtržené | Kurzíva  | zdroják | odkaz
  • Pro odeslání zprávy můžete použít klávesovou zkratku Alt+S. (Podporují jen některé prohlížeče)
  • HTML znaky budou převedeny na entity.
  • Vyjadřujte se tu jako doma, ať víme jak to u Vás vypadá.
  • Odkazy začínající http:// budou automaticky převedeny na odkazy , nepoužívejte však v jednom příspěvku více jak 3 - to dělají jen spam roboti:-)